Klacht Eneco: Na 6 maanden geen gehoor van Eneco nu wel van de incassobureau

Moro

In januari 2016 ben ik verhuisd van A naar B.
naar mij weten alles netjes afbetaald en in de maand januari 2x een bedrag over gemaakt voor zowel het oude adres als voor het nieuwe adres. 16 januari 2016 netjes bij Eneco aangegeven dat ik mij adres heb gewijzigd en me netjes wederom aangemeld dat ik weer klant ben van Eneco zo gezegd zo gedaan.

Gisteren 25 juli 2016 wordt ik plotseling gebeld door een onbekend nummer, ik netjes terugbellen wat blijkt de incassobureau er schijnt een bedrag open te staan. Niet op mij nieuwe adres maar op het oude adres van wie nou oh je raad het al de ENECO!!

Ik Eneco bellen voor vraag en uitleg, geen enkel gehoor. Klacht ingediend geen enkel gehoor. sterker nog er wordt zelfs gelogen terwijl ik harde bewijzen heb. Foei Eneco totaal niet professioneel.

Eneco bezit al mijn gegevens. Nieuwe huisadres, telefoonnummer & e-mailadres. Hierop is wederom geen gehoor gegeven.

ik ben zeer ontevreden over de service die zij verlenen !!!!!!!!!

Openheid van zaken.

Hoezo heeft Eneco mij niet persoonlijk op te hoogte gehouden hierover. Eneco bezit al mij gegevens ik ben op de dag van vandaag nog steeds klant van Eneco ik heb dat persoonlijk netjes en op tijd in dezelfde periode doorgegeven aan Eneco ik heb daar een bewijs van op de mail. Meteen doorverwezen naar een incassobureau zonder herinnering of wat.

ik eis een schriftelijk excuses om het feit dat Eneco mij niet hiervan op de hoogte heeft gesteld. Daarnaast ben ik van mening dat alle betalingen betaald zijn. Iedere maand is er van mij rekening een bedrag automatisch afgeschreven. mocht ik wat open hebben staan dan heb ik hun hiervoor toestemming gegeven om het automatisch af te schrijven.

ik verwacht dat Eneco mans genoeg is om hiervoor uit te komen en is opheldering hierover geeft. Ik ben woest om het feit op wat voor manier, de zaken lopen bij zo'n bedrijf. Mij vertrouwen in Eneco is kwijt.

Eneco
    Beste heer, mevrouw Oufrighe,

Ik kan me goed voorstellen dat u ons om een opheldering vraagt over het openstaande saldo die wij hebben overgedragen aan de deurwaarder. Helaas kunnen we u geen inhoudelijke informatie geven over het openstaande saldo, omdat we uw dossier hebben overgedragen.

Ik zie dat we op 26 en 27 juli 2016 contact met u hebben gehad per e-mail en telefonisch. Dit betekent dat we wel gehoor geven aan de vragen die u stelt, echter beantwoorden niets inhoudelijk over huidig openstaand saldo.

Indien u bezwaar heeft over het overdragen van uw dossier, dan kunt uw klacht kenbaar maken via de deurwaarder. Op deze manier bekijken we graag opnieuw uw bezwaar.

Audrey
    Medewerkster Eneco Webcare
    Moro
    Beste Audrey,

Bedankt voor uw reactie.

Helaas wordt er wederom een globale antwoord gegeven zonder in details te treden. Ik begrijp goed dat er inhoudelijk niets over het dossier gezegd kan worden omdat het uit handen is gegeven aan een deurwaarder dat is prima.

Op 15 januari 2016 heb ik de adreswijziging doorgegeven bij Eneco, daarvan heb ik schriftelijk bewijs van. Hoe komt het dat ik niet op de hoogte ben gesteld van de openstaande bedrag? Kunt u daar mij nou antwoord opgegeven?
    Eneco
    Beste heer, mevrouw Oufrighe,

Bedankt voor uw reactie. Ook deze vraag die stelt over het adres en het openstaande bedrag vallen onder het bezwaar die u via het incassobureau bij ons kunt indienen. Ik adviseer u dit in uw bezwaar aan het incassobureau door te geven, zodat we richting het incassobureau hierop kunnen reageren.

Audrey
    Medewerkster Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?