Klacht Eneco: Na 7 maanden veel tijd, energie, ergenis, en telefoontjes komt Eneco alleen met excuses!

mlo

Naar mijn aanleiding van mijn klacht van ref. nummer #104324 klacht Eneco wil ik het volgende kwijt. Naar vele tijd, energie , ergenis , frustratie en telefoontjes naar Eneco begrepen ze daar niet hoe ze onze situatie op te lossen!! En ook niet binnen het klachtenkompas termijn te reageren! Wel Olivier van Stedin, na mijn klacht op klachtenkompas met als klacht "de info niet aan de beloofde termijn door te spelen aan Eneco" Olivier heeft er alles aan gedaan om het zo snel mogelijk op te lossen! Naar ons gebeld en Eneco , Eneco begreep het nog niet en na aantal keren uitleg van Olivier viel EINDELIJK het kwartje. Hèhè pffff na 7 maanden en een eindafrekening van €439 is het €155 geworden. Iemand van Eneco wel gebeld en zijn excuses aangeboden , maar dat was het enige. Van Olivier kreeg ik vanmorgen een excuses en een BLOEMENTJE!!Wat een krenten zeg bij Eneco zeg! Ze komen er zo makkelijk van af van 7 mnd tijd, energie, frustratie , ergenis en telefoontjes!! Nooit meer Eneco!

Het gaat mij om het principe hoe Eneco met hun klanten omgaan!! Een van de eerste telefoontjes in dec werden we niet serieus genomen en moesten we keer op keer ons verhaal vertellen om het niet genoteerd stond in het systeem. En het gewoon niet snappen , maar wel gewoonweg een betaling van de eindnota van 439 euro omdat we zijn overgestapt naar een ander energie maatschappij , brutaal van je rekening afschrijven terwijl het niet opgelost was!!!!!Tot ook weer een poging op 28 Mei!! Echt heel slecht. We zijn 15 jaar klant geweest en jullie komen er te makkelijk met een excuses!!! We hebben altijd netjes betaald en dan worden we zo'n
manier behandeld!! We komen nooit meer terug bij jullie als klant!Het overstappen naar een ander energie maatschappij is ook echt het absolute juiste beslissing wat we gedaan hebben. Jullie zullen nooit meer een cent aan ons verdienen! Ook al zijn jullie de laatste energie maatschappij dan zit ik echt liever in de kou en in het donker!

mlo
    Bij nader inzien van het hier bovenstaande , vind ik als jullie ineens toch met een bloemetje komen staat dat niet in de verhouding van alle tijd en kosten van de telefoon van de afgelopen 7 maanden niet in verhouding staan met enkel een bloemetje!!! Als ik alle tijd had uitbetaald gekregen en telefoonkosten zou dit ver boven het bedrag liggen wat we nu nog moeten terug betalen!!!!!
    Eneco
    Beste mevrouw,

De verbruiken en de standen op uw jaarnota worden door Stedin bepaald. De laatste keer toen we tot de conclusie kwamen dat de verbruiken niet klopten met de meterstanden, aangezien dit alleen door uw netbeheerder Stedin aangepast mag worden, heeft dit weer enige tijd in beslag genomen.

Ik snap dat u niet blij bent met de snelheid waarmee de klacht is opgelost, en ik heb u al medegedeeld dat ik daar ook debet aan ben en heb u daarvoor mijn excuses aangeboden. Voor het grootste deel zijn wij afhankelijk geweest van Stedin voor het corrigeren van uw nota. Het is jammer dat u het probleem alleen bij ons neerlegt en hoop dat u de door mij opgestuurde attentie kan waarderen.

Groet,

Folkert, Eneco

mlo
    Beste Folkert, je heb mijn verhaal niet goed begrepen , maar dat ben ik wel gewend van Eneco. Ik blijf bij standpunt ! Eneco krijgt van mij een koude douche!!!!
    Eneco
    Beste mevrouw Lopez Alvarez

Vervelend dat u het zo ervaart. Ik heb u verhaal prima begrepen en begrijp dat u niet tevreden bet met de afhandeling van uw klacht. Ik kan daar nu niet zoveel meer aan veranderen, het is nu opgelost en ik ben het met u eens dat dit veel te lang heeft geduurd.Dit is een goede les voor ons geweest voor de volgende keer en ik zal dit intern doorgeven.

Groet,

Folkert

Ook een klacht indienen over Eneco?