Klacht Eneco: Na ruim 21 jaar klant , contract brutaal eenzijdig beëindigd door eneco

Kosho

Na ruim 21 jaar klant van eneco kwam ineens Stedin op 23 sep 2014 onze energie toevoer afsluiten. Met reden uw contract bij eneco zijn al verlopen vanaf augustus 2014.
In de tussen tijd stuurt eneco nog vrolijk al hun facturen , wat duidt dat er nog provider aanwezig was.
Stedin vertikt nog een seconde tijd te geven om de zaken met eneco te bespreken wat resulteert schade van 320 euro voor afsluit en heraansluiting, twee dagen zonder stroom, twee koi kaper doodt door ontbreken lucht beluchting.
De manier en de snelheid van laten afsluiten vindt ik bijzonder brutaal , zeker na een vermelding van een jaarnota met vervaldatum 30augustus2014., dat wij nog 456,72eur nog zou terug ontvangen.

Gevraagd aan Eneco ,copy van hun officiële contract beëindiging welke ze beweren ooit naar ons zijn gestuurd te sturen is tot op heden nog niet gedaan.
Eneco dame aan de telefoon, Wilt u verder met ons, eerst 1500 EUR storten als borg
Zo behandeld eneco hun 21jr klant. Lekker brutaal

Nagaan, of dit inderdaad nieuw beleid is van eneco of een fout in hun procedures.
Schade te verhalen bij eneco.

Eneco
    Beste heer, mevrouw, Dank voor het delen van uw klacht. Ik kan me voorstellen dat een afsluiting van de energietoevoer erg vervelend is. Zeker wanneer dat voor u onverwachts gebeurd is. Dit bevreemdt ons echter, want voordat we overgaan tot het stopzetten van een leveringsovereenkomst, hebben we al veelvuldig betalingsherinneringen verstuurd. Het gaat hier om een zakelijke aansluiting. Ik heb uw klacht daarom doorgestuurd naar mijn collega's van de Klantendesk Zakelijk. Zij nemen in uw klacht inhoudelijk in behandeling en nemen spoedig contact met u op hierover. Ik vertrouw erop dat zij de klacht met u verder afhandelen. Met vriendelijke groet,Kelly, medewerkster Eneco
    Kosho
    Zo gaat het altijd in al die jaren, te laat betalen, aanmaning, Eneco geeft extra euros boete boven op de verschuldige termijn betaling en uiteindelijk is toch alles betaald. Meestal eindigt de jaarnota met een teruggave.
    Nu wordt mijn klacht ook weer doorgeschoven naar een andere afdeling binnen Eneco
    Kastje naar de muur sturen, !! Eneco
    Eneco
    Beste heer, mevrouw, Vervelend dat u de indruk heeft dat we u van het kastje naar de muur sturen. Dat is niet de indruk die ik u wilde geven. Wel is het van belang dat uw klacht door de juiste afdeling wordt afgehandeld. De Klantendesk Zakelijk heeft u gisteren een brief gestuurd, nadat zij u herhaaldelijk telefonisch niet konden bereiken. U kunt de brief een dezer dagen tegemoet zien. Mevrouw Wijmer is uw contactpersoon bij de Klantendesk Zakelijk. U vindt haar naam en telefoonnummer in de brief. Als u naar aanleiding van de brief nog vragen heeft, neemt u dan contact op met mevrouw Wijmer. Wij sluiten het dossier op Klachtenkompas.nl vanwege de verdere afhandeling via de Klantendesk Zakelijk.Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Kosho
    In augustus 2014 was eind rekening met een teruggave van 456 EUR en Eneco gaf als reden van het verbreken van contract was omdat steeds te kort aan betalingen. Buiten de normale procedure van innen geld werd in eens versneld overgegaan tot afsluiting . Dat kan ik nog niet aannemen hoe Grof eneco kan zijn voor zijn klanten.
    Eneco
    Beste heer, mevrouw, Ik raad u aan hierover rechtstreeks contact op te nemen met uw contactpersoon mevrouw Wijmer. U bereikt haar kosteloos via 0800-1555. Wij beschouwen de klacht op deze website als afgehandeld en vertrouwen erop dat u er samen met mevrouw Wijmer uit komt. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Kosho
    Krijgt de voorgestelde persoon niet te pakken

Kosho

Ook een klacht indienen over Eneco?