Klacht Eneco: Nav klacht :# 336076 Eneco claimt onterecht rekeningen na overname E.on. Ik heb alles afbetaald!

Just saying

Er is helemaal niets uitgelegd. Jullie sturen belasting over 2018, wat onmogelijk is. Waar komen 164,67 "overige" conversieposten vandaan?? En wat is dat uberhaupt? Ik heb helemaal geen E.on contract meer gehad in 2018 en jullie hebben E.on overgenomen toen mijn contract al beeindigd was, dus hoe kunnen jullie uberhaupt iets claimen? Waar leggen jullie uit hoe mijn betalingen met E.on zijn opgebouwd en betaald ? Iedereen kan wel een rekening sturen maar dat legt niks uit. En 40 Euro aanmaningskosten?!! Zijn jullie helemaal gek geworden? Ik heb met de klantenservice gesproken en die gave duidelijk aan GEEN inzage te hebben in mijn activiteiten of betalingen van E.on. Dus hoe leggen jullie dat uit? Het is duidelijk dat mijn bijlagen precies de rekening laat zien die jullie mij sturen, maar het zegt helemaal niks en beantwoord helemaal niks. Dus ik zou zeggen, probeer het nog eens! Want ik betaal geen cent tot ik geen duidelijkheid heb over wat jullie claimen!

Ik wil dat jullie niet zomaar iets claimen zonder uitleg of bewijs. en mijn vragen beantwoorden! Het feit dat jullie aangeven een laatste reactie te hebben gegeven is niet hoe het werkt, zodat jullie er makkelijk vanaf komen. Wat ik stop niet tot het duidelijk is. Al moet de hele media, kassa, consumentenbond of juridische stappen ondernomen worden!

Bijlagen

Just saying
    Nogmaals de rekening en mijn afbetalingen!