Opgelost door Eneco: Nota's / meterstanden kloppen niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46625
Gebruiker
ML
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na een korte onderbreking en weer terug bij Eneco kloppen de nota's niet (zelfs na 2 keer bellen )
standen worden niet goed gecorrigeerd, bedragen niet goed verrekend of als ze verrekend zijn later weer in rekening gebracht !
Dan is je termijnbedrag ineens hoger....
Vervolgens word er een aantal keren niets afgeschreven (waarvan ik dacht dat het te maken had met een verrekening die ik overigens nog steeds niet gezien heb )
En nu word en begin januari ineens een bedrag van 4X een termijnbedrag afgeschreven.....
Mijn vertrouwen heeft een ontzettende deuk opgelopen

De oplossing

Ik wil een heldere verrekening zien, het teveel betaalde geld terug en een excuus en een compensatie voor alle problemen en het herstellen van het vertrouwen.
Als dit niet naar tevredenheid word opgelost zijn ze definitief een trouwe klant kwijt !!

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte heer Linge,Ik heb u vanmiddag uitgebreid gesproken over uw meterstanden en (correctie)nota's. Ik neem uw klacht dan ook volgens afspraak in behandeling. Ik reken erop samen met u tot een passende oplossing te komen.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
  2. Auteur
    ML
    Datum
    Naar aanleiding van deze klacht ben ik benaderd door Eneco en zijn we er uit gekomen.
    Benadrukt maar weer dat communicatie op welke wijze dan ook zo belangrijk is.
    Ben tevreden over de oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ML
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy