Opgelost door Eneco: Nota's / meterstanden kloppen niet

ML

Na een korte onderbreking en weer terug bij Eneco kloppen de nota's niet (zelfs na 2 keer bellen )
standen worden niet goed gecorrigeerd, bedragen niet goed verrekend of als ze verrekend zijn later weer in rekening gebracht !
Dan is je termijnbedrag ineens hoger....
Vervolgens word er een aantal keren niets afgeschreven (waarvan ik dacht dat het te maken had met een verrekening die ik overigens nog steeds niet gezien heb )
En nu word en begin januari ineens een bedrag van 4X een termijnbedrag afgeschreven.....
Mijn vertrouwen heeft een ontzettende deuk opgelopen

Ik wil een heldere verrekening zien, het teveel betaalde geld terug en een excuus en een compensatie voor alle problemen en het herstellen van het vertrouwen.
Als dit niet naar tevredenheid word opgelost zijn ze definitief een trouwe klant kwijt !!

Eneco
    Geachte heer Linge,Ik heb u vanmiddag uitgebreid gesproken over uw meterstanden en (correctie)nota's. Ik neem uw klacht dan ook volgens afspraak in behandeling. Ik reken erop samen met u tot een passende oplossing te komen.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
    ML
    Naar aanleiding van deze klacht ben ik benaderd door Eneco en zijn we er uit gekomen.
    Benadrukt maar weer dat communicatie op welke wijze dan ook zo belangrijk is.
    Ben tevreden over de oplossing