Opgelost door Eneco: Nota laat onnodig op zich wachten, ondanks aankondiging.

content Opgelost
Danny4132

Vorige maand een bericht ontvangen dat ik in de week van 14 januari een eindnota zou ontvangen. In die week niets ontvangen dus daarna gebeld met Eneco. Ze zouden met spoed een nota opsturen. Nog niet ontvangen. Vervelend! Ze sturen zelf een mail, maar houden zich dan niet aan de afspraken. Niet echt betrouwbaar dus. Hoe moeilijk kan het zijn?

Binnen nu en 2 werkdagen een nota.

Eneco
    Beste heer, mevrouw Bakker,

Bedankt voor uw bericht. Natuurlijk ontzettend vervelend dat u al een tijdje wacht op de eindnota.
    Ons excuses hiervoor! We hebben uw verzoek in behandeling en verwachten dat de eindnota binnen
    2 weken verschijnt. We vragen u vriendelijk om dit af te wachten.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina
    Eneco Webcare
    Hallo Sabrina,

Dank voor je antwoord.
    Het verbaast mij dat ik een mail krijg waarin staat dat ik in de week van 14 januari de nota kan verwachten. Dit is door Eneco zelf verstuurd. Dan blijf ik het vreemd vinden dat men zich dan niet aan deze afspraak houdt. Van mij wordt immers ook verwacht dat ik mijn rekeningen op tijd betaal.
    Het is een principe kwestie, maar laat het er verder bij. Ik wacht de nota af.

Danny
    Eneco
    Beste heer Bakker,

Goed nieuws! De eindnota is inmiddels opgemaakt en opgestuurd. Ik zie dat u een bedrag terugkrijgt van
    € 1004,57. Dit bedrag storten we uiterlijk 10 februari 2018 op uw rekening.

Ik vertrouw u hiermee voldoende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Sabrina
    Eneco Webcare

Danny4132

Ook een klacht indienen over Eneco?