Klacht Eneco: Onduidelijke nota's zonder uitleg

Klachtnummer
# 195898
Gebruiker
Esther
Datum
7 reacties

Details

De klacht

Ik heb nog altijd geen schriftelijk antwoord gehad op mijn mails van 23 oktober 2016 en 18 mei 2016. Ik vroeg geen post meer te sturen naar mijn ouder adres, maar Eneco doet het toch en leest dus mijn mails dus niet.

De oplossing

Duidelijke en onderbouwde uitleg over de nota's en anders kwijtschelding.

7 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Caroline,

    Ik heb uw klacht in behandeling genomen. Excuses dat we nog niet op uw e-mails hebben gereageerd. Op het genoemde adres kan ik helaas geen contract vinden om een wijziging toe te passen.

    Wilt u de adresgegevens aanvullen met een klantnummer of een e-mailadres?

    Alvast dank.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly
    Eneco Webcare

  2. Auteur
    Esther
    Datum
    het klantnummer is 1082168. Op 17 juli 2015 ben ik verhuisd en is het contract overgezet naar mijn nieuwe huis. Daar is mijn klantnummer 1283917. Ik heb de e-mail vandaag nog een keer verzonden. Met vriendelijke groet, Caroline de Groot
  3. Auteur
    Esther
    Datum
    Beste Kelly, het klantnummer is 1082168. Op 17 juli 2015 ben ik verhuisd en is het contract overgezet naar mijn nieuwe huis. Daar is mijn klantnummer 1283917. Ik heb de e-mail vandaag nog een keer verzonden. Met vriendelijke groet, Caroline de Groot
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Caroline,

    Hartelijk dank voor de aanvulling. Op beide klantnummers kan ik ook geen gegevens vinden. Weet u zeker dat u met Eneco te maken heeft?

    Met vriendelijke groet,

    Kelly,
    Eneco Webcare
  5. Auteur
    Esther
    Datum
    Ja, en ik heb gisteren avond om 23;25 een rappel mail gestuurd. Vreemd, u weet mij wel te vinden voor aanmaningen.
  6. Auteur
    Esther
    Datum
    Mijn mails zijn wel gelezen, maar niet beantwoord, zie onderstaande melding:
    Your message

    To: FM_EIB_klantenservice
    Subject: RE: Klacht- bezwaar tegen facturen onbeantwoord
    Sent: Thursday, November 17, 2016 10:24:49 PM (UTC+00:00) Monrovia, Reykjavik

    was read on Friday, November 18, 2016 6:59:51 AM (UTC+00:00) Monrovia, Reykjavik.
  7. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Caroline,

    Waarschijnlijk heeft u dan enkel een contract met ons installatiebedrijf voor een huurapparaat. Wij hebben geen inzage in die administratie.

    Ik adviseer u dan te bellen naar 088-8955000. Dan wordt u direct verder geholpen.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly,
    Eneco webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen