Klacht Eneco: Onduidelijke nota's zonder uitleg

# 195898
Esther

Ik heb nog altijd geen schriftelijk antwoord gehad op mijn mails van 23 oktober 2016 en 18 mei 2016. Ik vroeg geen post meer te sturen naar mijn ouder adres, maar Eneco doet het toch en leest dus mijn mails dus niet.

Duidelijke en onderbouwde uitleg over de nota's en anders kwijtschelding.

Beste Caroline,

Ik heb uw klacht in behandeling genomen. Excuses dat we nog niet op uw e-mails hebben gereageerd. Op het genoemde adres kan ik helaas geen contract vinden om een wijziging toe te passen.

Wilt u de adresgegevens aanvullen met een klantnummer of een e-mailadres?

Alvast dank.

Kelly
    Eneco Webcare

Esther
    Beste Kelly, het klantnummer is 1082168. Op 17 juli 2015 ben ik verhuisd en is het contract overgezet naar mijn nieuwe huis. Daar is mijn klantnummer 1283917. Ik heb de e-mail vandaag nog een keer verzonden. Met vriendelijke groet, Caroline de Groot
    Beste Caroline,

Hartelijk dank voor de aanvulling. Op beide klantnummers kan ik ook geen gegevens vinden. Weet u zeker dat u met Eneco te maken heeft?

Kelly,
    Eneco Webcare
    Esther
    Ja, en ik heb gisteren avond om 23;25 een rappel mail gestuurd. Vreemd, u weet mij wel te vinden voor aanmaningen.
    Esther
    Mijn mails zijn wel gelezen, maar niet beantwoord, zie onderstaande melding:
    Your message

To: FM_EIB_klantenservice
    Subject: RE: Klacht- bezwaar tegen facturen onbeantwoord
    Sent: Thursday, November 17, 2016 10:24:49 PM (UTC+00:00) Monrovia, Reykjavik

was read on Friday, November 18, 2016 6:59:51 AM (UTC+00:00) Monrovia, Reykjavik.
    Beste Caroline,

Waarschijnlijk heeft u dan enkel een contract met ons installatiebedrijf voor een huurapparaat. Wij hebben geen inzage in die administratie.

Ik adviseer u dan te bellen naar 088-8955000. Dan wordt u direct verder geholpen.

Kelly,
    Eneco webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?