Klacht Eneco: onjuiste correctie nota

SanderH

Klacht over de afhandeling van correctie nota, Klantnummer 40058593-2, De foutieve correctie nota over het jaar 2018. notanummer 696545528. Hier staan onjuiste termijn bedragen op vermeld waardoor het door mij te onvangen geld niet word terug gestort.

Naar herhaaldelijk te hebben gebeld op
28 maart, 22 maart, 2 april, 12 april, 15 april,16 april, 6 mei, 14mei 20 mei, 28 mei en 6 juni. en iedere keer het verhaal te moeten uitleggen krijg ik steeds het zelfde antwoord dat het druk is en dat er naar gekeken zal worden. de vermelde maandbedragen van 2018-12 t/m 2019-03 van 11,70 zijn onjuist. Dit moet zijn 2018-12 t/m 2019-02 100 euro en 2019-3 150 euro. Hierdoor is de correctie nota onjuist en krijg ik mijn teveel betaalde bedrag niet terug.

Dat er iemand eens serieus naar mijn dossie kijkt en het oplost

Eneco
    Beste heer,mevrouw Haken,

Bedankt voor uw bericht. Meer dan vervelend om te moeten lezen dat u al veel langer dan wenselijk wacht op een correctie van de jaarafrekening. Dit verdient ook absoluut geen schoonheidsprijs. Graag reageer ik op uw klacht middels dit bericht.

Ik heb ons zusterbedrijf Eneco Installatiebedrijven verzocht om met spoed de jaarnota te corrigeren. Dit binnen maximaal 3-5 werkdagen. Zij hebben inmiddels ook het ontvangst van dit verzoek bevestigd. We doen dus een beroep op uw allerlaatste restje geduld.

Ik vertrouw erop dat bovenstaande duidelijk voor u is en vertrouw erop dat ons zusterbedrijf dit correct afhandelt binnen de gestelde termijn.

Erica
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?