Klacht Eneco: onrechtmatig

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 329085
Gebruiker
W. Daniels
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben moeten omgaan van E-ON naar ENECO wat ik niet wil daarbij heeft ENECO mij verplicht om groene stroom aftenemen wat ik al helemaal niet wil
Wat moet ik hier mee Ik wil geen groene stroom van ENECO

Gewenste oplossing

mij geen groene stroom leveren
Geboden oplossing
hoe lang moet ik nog blijven zeuren bij jullie ENECO IK WIL GEEN GROENE STROOM Daarbij ik probeer steeds op mijn account te komen bij ENECO maar ook dat lukt niet eens bij Eneco omdat ze het niet op orde hebben
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer/mevrouw Daniels,

    Bedankt voor uw bericht, graag reageer ik op uw klacht. Onlangs is E.ON inderdaad overgenomen door Eneco. Jammer om te lezen dat deze overname u ontevreden stemt. Goed om weten dat uw eventuele vaste overeenkomst gerespecteerd is bij deze overgang. Dat betekent dat u onder dezelfde voorwaarden bent overgenomen zoals u deze met E.ON heeft afgesproken.

    Wij zijn er trots op u groene stroom te mogen leveren. Ik nodig u graag uit meer over ons stroomproduct te lezen. Op onze website vindt u hier uitgebreid informatie over. https://www.eneco.nl/duurzame-energie/stroom/

    Wellicht stelt u na het lezen van deze informatie uw menig bij, ik hoop het van harte. Omdat Eneco 100% groene stroom levert aan particulieren, kan ik u niet helpen met de gewenste oplossing.

    Heeft u nog vragen of opmerkingen? Stel ze gerust!

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    Eneco Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen