Klacht Eneco: Onterecht afnemer gemaakt

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425912
Gebruiker
Fakeabonnement Eneco
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na mijn verhuizing heb ik de levering op het oude adres laten stopzetten Op mijn nieuwe adres had ik al een andere leverancier. Ze verzinnen dat ik na de verhuizing op mijn nieuwe adres ook klant van hun blijf. Ondanks mijn melding dat dit onjuist was, krijg ik toch een afrekening voor mijn nieuwe adres.Oplichters dus.

De oplossing

Eneco moet deze factuur annuleren.

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw, heer Everstijn,

    Vervelend te lezen dat u onterecht bent aangemeld voor uw nieuwe adres. Ik wil het graag voor u nakijken en vraag u daarom om uw klantnummer door te geven bij de aanvullende gegevens. Zodra ik uw klantnummer heb ontvangen kijk ik het voor u na.

    Groet,

    Lenie
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Fakeabonnement Eneco
    Datum
    Beste Lenie, mijn klantnummer is 4094175-2. Volgens jullie administratie klopt deze eindafrekening, ware het niet dat ik het abonnement heb opgezegd en daarvoor een terechte boete heb gekregen. Ik heb het nooit gehad over het verlengen naar het nieuwe adres (dan zou er toch geen boete gegeven zijn????)

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Fakeabonnement Eneco
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nog geen tweede reactie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?