Klacht Eneco: onterecht berekenen van kosten

Kasper van Schijndel

Zeer slechte service en uitermate klantonvriendelijk. Onduidelijke voorwaarden m.b.t. installatie laadpaal. De monteur is onverrichte zake weer de deur uit gegaan i.v.m. water in de kruipruimte en volgens hem geen andere mogelijkheden. Hij zou dezelfde middag weer contact opnemen wat vervolgens niet gebeurt is. Pas na 4 maanden is de laadpaal uiteindelijk geplaats door een andere monteur. Deze kwam met de optie om de stroomkabel direct vanuit de meterkast via plafond naar de schuur aan te leggen ( wat een prima oplossing was) . Vervolgens een rekening van €200 gekregen voor "consignatiekosten" omdat de eerste monteur niet aan deze oplossing heeft gedacht. Vele telefoontjes en mailtjes verder krijg je uiteindelijk alle begrip en excuses voor de ontstane situatie situatie maar wordt er wel klakkeloos partij gekozen voor de uitleg van de monteur en dienen de kosten van €200 alsnog betaald te worden.

rekening schrappen

Eneco
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Eneco?