Klacht Eneco: onterecht berekenen van kosten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 604687
Gebruiker
Kasper van Schijndel
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zeer slechte service en uitermate klantonvriendelijk. Onduidelijke voorwaarden m.b.t. installatie laadpaal. De monteur is onverrichte zake weer de deur uit gegaan i.v.m. water in de kruipruimte en volgens hem geen andere mogelijkheden. Hij zou dezelfde middag weer contact opnemen wat vervolgens niet gebeurt is. Pas na 4 maanden is de laadpaal uiteindelijk geplaats door een andere monteur. Deze kwam met de optie om de stroomkabel direct vanuit de meterkast via plafond naar de schuur aan te leggen ( wat een prima oplossing was) . Vervolgens een rekening van €200 gekregen voor "consignatiekosten" omdat de eerste monteur niet aan deze oplossing heeft gedacht. Vele telefoontjes en mailtjes verder krijg je uiteindelijk alle begrip en excuses voor de ontstane situatie situatie maar wordt er wel klakkeloos partij gekozen voor de uitleg van de monteur en dienen de kosten van €200 alsnog betaald te worden.

Gewenste oplossing

rekening schrappen
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen