Klacht Eneco: Onterechte bank-afschrijving van huurketel.

Rein

Wij zijn 13 juni 2016 vertrokken uit onze oude woning. In de woning hadden wij een Cv-huurketel van Eneco Installatiebedrijven Veenendaal.
Na telefonisch en mail contact is er afgesproken dat dit contract was beeindigd en overgenomen door de ""nieuwe"" bewoners.
Echter we krijgen nog steeds iedere maand een afschrijving voor de huur van de ketel.
Vele malen (4x ) de helpdesk aan de telefoon gehad, Dus AL 4 MAANDEN is er beloofd dat de adm. dit gaat oplossen, en dat we een creditnota krijgen. ECHTER NIETS IS MINDER WAAR !!! Afgelopen maand, gisteren 27/9/2016 weer een afschrijving.
Mensen aub. LOS DIT NU EENS OP !!

Graag een schriftelijke bevestiging van einde kontrakt en bedragen moeten worden teruggestort.

Eneco
    Beste heer Schrijver,

Spijtig om te vernemen dat deze klacht die u eerder gemeld heeft bij ons nog niet is opgelost. Excuses voor het ongemak.
    Bedankt voor het opnieuw melden hiervan. Ons installatiebedrijf heb ik op de hoogte gebracht van uw klacht, zodat er snel contact op wordt genomen en dit verder wordt besproken.

Danielle
    Eneco
    Rein
    Jammer dat het via deze weg heb moet gaan. Ik hoop dat ze nu wel reageren. En dat ik niet volgende maand weer in telefoon moet klimmen omdat er weer een bedrag is afgeschreven.
    Deze melding moet dus nog open blijven staan totdat ik antwoord heb gehad van Eneco installatiebedrijven Veenendaal.

Ook een klacht indienen over Eneco?