Klacht Eneco: Onterechte bank-afschrijving van huurketel.

Klachtnummer
# 187475
Gebruiker
Rein
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij zijn 13 juni 2016 vertrokken uit onze oude woning. In de woning hadden wij een Cv-huurketel van Eneco Installatiebedrijven Veenendaal.
Na telefonisch en mail contact is er afgesproken dat dit contract was beeindigd en overgenomen door de ""nieuwe"" bewoners.
Echter we krijgen nog steeds iedere maand een afschrijving voor de huur van de ketel.
Vele malen (4x ) de helpdesk aan de telefoon gehad, Dus AL 4 MAANDEN is er beloofd dat de adm. dit gaat oplossen, en dat we een creditnota krijgen. ECHTER NIETS IS MINDER WAAR !!! Afgelopen maand, gisteren 27/9/2016 weer een afschrijving.
Mensen aub. LOS DIT NU EENS OP !!

De oplossing

Graag een schriftelijke bevestiging van einde kontrakt en bedragen moeten worden teruggestort.

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer Schrijver,

    Spijtig om te vernemen dat deze klacht die u eerder gemeld heeft bij ons nog niet is opgelost. Excuses voor het ongemak.
    Bedankt voor het opnieuw melden hiervan. Ons installatiebedrijf heb ik op de hoogte gebracht van uw klacht, zodat er snel contact op wordt genomen en dit verder wordt besproken.

    Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco
  2. Auteur
    Rein
    Datum
    Jammer dat het via deze weg heb moet gaan. Ik hoop dat ze nu wel reageren. En dat ik niet volgende maand weer in telefoon moet klimmen omdat er weer een bedrag is afgeschreven.
    Deze melding moet dus nog open blijven staan totdat ik antwoord heb gehad van Eneco installatiebedrijven Veenendaal.

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen