Klacht Eneco: onterechte kosten

Bob

Het huis van mijn vader, Weth.Teselinglaan 12 te Driebergen, is op 10 April verkocht, waarna ik de boilerhuur opzei. Eneco meldde dat ik toch de huur moest blijven betalen, die nog eens moest opzeggen en schreef die automatisch af. (Gestorneerd). Ik schreef toen dat de nieuwe eigenaar ermee accoord was gegaan de huur voorlopig voort te zetten. In plaats van een antwoord werd opnieuw de huur afgeschreven, opnieuw gestorneerd. Daarna weer een nieuwe nota, binnen 8 dagen te voldoen..

Een redelijk antwoord op mijn brief, en vervolgens overdracht van de boilerhuur op de nieuwe eigenaar.

Eneco
    Beste heer Witsenburg,Ik kan me voorstellen dat u het vervelend vindt dat de huur van de boiler na de verkoop van de woning nog in rekening is gebracht bij uw vader. Het installatiebedrijf heeft van u enkel een brief van 14 juni 2013 ontvangen en heeft als reactie dezelfde dag nog opzegformulieren naar u toegestuurd om de boilerhuur schriftelijk mee op te zeggen. Zij geven aan dat ze de opzegformulieren niet retour hebben ontvangen. Hierdoor is de facturatie van de boilerhuur voortgezet tot dat de boiler per 31 juli 2013 kon worden opgehaald. Het is zo dat de laatst betalende klant verantwoordelijk blijft tot er een schriftelijke opzegging ontvangen is en/of de boiler uit de woning is verwijderd. Het installatiebedrijf geeft dus aan geen opzegging te hebben ontvangen. Als u hier verder vragen over heeft, adviseer ik u om rechtstreeks contact op te nemen met het installatiebedrijf via 030-6358800. Ik ga ervan uit dat ik u hiermee volledig heb geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Bob
    Ik heb schriftelijk opgezegd, en wens vanaf dat moment geen rekening meer te ontvangen. Die datum werd door u niet geaccepteerd, en ik moest een -ander-formulier invullen. Dit vind ik van mijn kant een niet- acceptabele vertraging. Bovendien is de nieuwe eigenaar accoord gegaan met het voortzetten van de huur.
    Eneco
    Beste heer Witsenburg,In mijn voorgaande bericht van 28 augustus 2013 heb ik aangegeven dat het installatiebedrijf op de opzegformulieren wacht, om de opzegging in orde te maken. Uit uw bericht van 24 september 2013 concludeer ik dat u die niet heeft ingevuld. Dat is dan ook de reden dat de opzegging nog niet verwerkt is. Ik raad u aan de opzegformulieren te gebruiken. Als u hierover nog een opmerking wilt maken of u heeft vragen, neemt u dan rechtstreeks contact met hen op via 030-6358800. Wij beschouwen uw klacht hiermee als afgehandeld.Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Bob
    Enerzijds wordt gesteld dat ik opnieuw moest opzeggen. Anderzijds wordt gemeld dat de boiler per 31 Juli is opgehaald.
    Niet erg duidelijk

Ook een klacht indienen over Eneco?