Klacht Eneco: Oplichting aan de deur

M. Blaauw

Zojuist belde een duo bij mij aan dat mij feliciteerde als langdurige vaste klant van Eneco en mij wilde belonen met een lager tarief en een gratis Toon. Ik hoefde alleen maar even een handtekening te zetten om mijn beloning te krijgen.
Nu ben ik helemaal geen Eneco klant, dus het hele verhaal was een leugenachtige poging om mij te strikken voor een energieleveringscontract.
Ik noem dat oplichting, en vermoed dat het strafbaar is.

Stoppen met deze wijze van colportage.

Eneco
    Beste M. Blaauw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Ik kan me voorstellen dat u hierover een klacht bij ons indient.

Ik geef de melding intern door aan de leidinggevende van het verkoopteam. Hoewel het mogelijk is dat de medewerkers over onjuiste informatie beschikten, wijzen we hen er voor de zekerheid op de informatie extra te controleren.

Nogmaals dank voor het delen van uw ongenoegen.

Kelly, medewerkster Eneco
    M. Blaauw
    Eneco bekent schuld met zijn reactie door niet te ontkennen dat het een colportageteam van Eneco was dat bij mij aanbelde. Onbehoorlijk handelen blijf ik het vinden!

M. Blaauw

Ook een klacht indienen over Eneco?