Klacht Eneco: Oplichting Eneco doet zaken met duistere partijen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366321
Gebruiker
Roy
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben door een tussenpartij bij Eneco zakelijk terecht gekomen voor gas en licht.
Ik zou 25 euro per maand goedkoper uitzijn. En een hoop andere valse beloftes.
Maar betaal €125 meer per maand.
Ze zijn niet te bereiken minstens 20 wachtende bellers voor je. En op mail word niet gereageerd.
Het is een contract van 3 Jaar dus overstappen kost me een dure boete.

Ik voel me zwaar opgelicht! Op Facebook zijn er meerdere gedupeerde die hier last van hebben. Heb in 2,5 week 4 maandfacturen van €273,06 ontvangen.
Mijn woon situatie is alleenwonende.

Ik betaal dubbel belasting kan er gewoon niet van slapen.

De oplossing

Voor een oplossing zorgen zodat ik me niet bestolen voel

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw van Engelenburg,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat het uiteindelijke termijnbedrag hoger ligt dan eerder is afgestemd.

    Via deze weg behandelen wij geen klachten die betrekking hebben op zakelijke contracten. Om die reden speel ik uw klacht graag door naar onze zakelijke helpdesk. Hiervoor ontvang ik graag uw KVK-nummer, e-mailadres en telefoonnummer middels een privé-opmerking.

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Roy
    Datum
    Kvknr.69358958
    Email: Roygroen19@msn.com
    Telnr: 0641502628

    Waarom is zakelijk hier apart van?
    Zakelijk heeft nergens tijd voor
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer van Engelenburg,

    Bedankt voor uw reactie.

    Onze zakelijke klantenservice is niet actief op klachtenkompas.nl, enkel de klantenservice die zich richt op particuliere contracten. Om die reden heb ik uw klacht doorgespeeld naar mijn collega's. Zij streven ernaar binnen 3 tot 5 werkdagen contact met u hierover op te nemen, ofwel per e-mail of telefonisch.

    Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is geen oplossing.. er is gezegd dat Eneco zakelijk niet actief is op klachtenkompas.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen