Opgelost door Eneco: Opzegging onderhoudsabonnement wil niet lukken

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182537
Gebruiker
M Rademaker-Evers
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Abonnement 3 verwarmingsketels jaarcontract op 01-10-2006 tm 30-9-2007 bij Gasservice in Houten. Autom. verlenging en autom. incasso 1-10-2009.
1 Nefit 2520 S; 6-6-'15 opgezegd = is correct beeindigd / restitutie ontvangen.
1 Nefit EC22 : 19-10-'15 opgezegd = is tot opheden NIET beeindigd.**** vervolg,
1 Bosch HRC35/11; 11-3-'16 opgezegd= is correct beeindigd/restitutie ontvangen.
*Vervolg: Nefit EC22 via ander mailadres 19-11-'15 opnieuw opgezegd. 6-1-'16 mail AAN Eneco. 8-1-'16 bevestiging.19-1-'16 mail AAN Eneco info. 21-1-'16 mail VAN Eneco achterstand admin. 11-3'16 mail AAN Eneco info? 15-3-'16 AAN Eneco info? 18-3-'16, 5x gebeld:5x verbroken, mail AAN Eneco info?. 29-3-'16 AAN Eneco info?. 30-3-'16 gebeld DOOR Eneco wordt opgelost 5/6 weken. 19-5'16 9e mail AAN Eneco.
14-'16 ik gebeld, wordt uitgezocht,opgelost. Laatste 27-7'16 aangetekend brief uitleg met kopieën mails GEEN REAKTIE tot opheden.

De oplossing

Wil restitutie van af 19-10-2015 ; net zoals de andere opgezegde 2 verwarmingsketels.
Abonnement termijn 01-10-2015 tot met 30-09-2016 betaald bedrag € 100,86 excl. 21 % BTW € 19,42 totaal betaald € 111,88 betaald.
Op 08-01-2016 van NL24ABNA0545052246 afschrijving € 231,87 (Nefit en Bosch)
1e opzeging 19-10-2015. Geen onderhoud aan deze Nefit EC22 ketel verricht.

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Rademaker-Evers,

    Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik begrijp volkomen dat u nu snel een oplossing wilt.

    Ik stel graag voorop dat de gang van zaken zeker geen schoonheidsprijs verdient. Daarvoor bied ik u onze excuses aan. Om alles in een stroomversnelling te brengen en eindelijk tot een goede oplossing te komen, laat ik de zaak escaleren bij ons Installatiebedrijf. Zij nemen contact met u op en gaan de zaak op een nette manier met u oplossen.

    Ik reken erop dat u snel duidelijkheid hebt.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn, Eneco
  2. Auteur
    M Rademaker-Evers
    Datum
    Na 10 maanden zelf geprobeert te hebben deze klacht op te lossen, lukt het waarschijnlijk wel doortussenkomst van de klachtenkompas.nl en hopelijk op korten termijn

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M Rademaker-Evers
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy