Klacht Eneco: Probleemloos overstappen

Marjolein

In oktober tijdens huisbezoek besloten over te stappen naar Eneco. Zij zouden alles regelen. Helaas zelf overal achter aan gemoeten, zelf alles moeten regelen en een enorm hoge energierekening.
Normaal gemiddeld € 62,00 per maand kwijt aan elektriciteit! Rekening Nuon van januari: € 165,00! Dit zonder de boete van € 50,00

Financiële tegemoetkoming voor belachelijk hoge rekening. Telefoonkosten nog niet eens berekend!

Eneco
    Hallo,Hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw ongenoegen. We vinden het jammer om te lezen dat u toch ook zelf nog achter dingen aan heeft moeten zitten. Graag leg ik uit dat Eneco de opzegging bij de vorige leverancier regelt, waarvan u automatisch een eindnota ontvangt. Hoewel u in 2014 al bent overgestapt, is het mij onduidelijk waar de nota overgaat van 165euro van Nuon. Wellicht kunt u dit nog toelichten.Groet,
    Mike, Eneco
    Marjolein
    In oktober aangegeven dat mijn contract tot januari 2015 liep. Echter in oktober werd mijn contract al overgezet naar Eneco. In december bericht gekregen van Nuon waarin zij mij verwelkomde als nieuwe klant. Gebeld met jullie. Moest in januari naar Nuon gaan. Als dat was gebeurd weer bellen met Eneco zodat jullie mij wederom weer zouden overschrijven van Nuon naar Eneco. Dit gedaan en dus nu een peperdure rekening door jullie geklungel. En voor een 2e keer weer een declaratieform. ingevuld!

Ook een klacht indienen over Eneco?