Klacht Eneco: Problemen met een te traag werkende Toon, ook het koppelen van de rookmelders werkt niet

# 532047
Mc driver

Ik heb een klacht, die al geruime tijd speelt en dat is dat Mijn Toon slecht en te traag werkt, ik moet vaak lang wachten voordat er een reactie komt als ik op het scherm gedrukt heb, daarbij komt ook een probleem bij met het koppelen van de rookmelders van Fibaro, een paar keer heb ik de baterijen vervangen en getracht de rookmelder te koppelen ,maar het werkt niet, ik vind ze waardeloos.

Gaarne de Toon vervangen en twee nieuwe rookmelders sturen, ik loop er al geruime tijd tegen aan, veel geprobeerd om het zelf op te lossen, maar het lukt niet, mocht het niet verholpen worden, dan stop ik ermee en ga ik over op een andere thermostaat

Eneco
    Beste meneer, mevrouw Roseboom,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u schrijft dat uw Toon niet naar verwachting werkt en dat u uw rookmelders niet kunt koppelen. Graag reageer ik hierop.

Om u goed van dienst te kunnen zijn heb ik uw bericht doorgestuurd naar onze Toon experts. Mijn collega voorziet u spoedig van een reactie.

Ik vertrouw erop u hiermee, voor nu, voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag toe.

Manon
    Eneco Webcare
    Eneco
    Beste mevrouw Roseboom,

Wat jammer dat Toon traag werkt. Graag ga ik voor u na wat de reden kan zijn dat Toon traag is. Tevens zal ik met u kijken naar de werking en het koppelen van de Fibaro rookmelders.

Voegt u het klantnummer toe bij de aanvullende gegevens?

Chantal
    Eneco Webcare

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?