Klacht Eneco: Problemen met een te traag werkende Toon, ook het koppelen van de rookmelders werkt niet

Klachtnummer
# 532047
Gebruiker
Mc driver
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een klacht, die al geruime tijd speelt en dat is dat Mijn Toon slecht en te traag werkt, ik moet vaak lang wachten voordat er een reactie komt als ik op het scherm gedrukt heb, daarbij komt ook een probleem bij met het koppelen van de rookmelders van Fibaro, een paar keer heb ik de baterijen vervangen en getracht de rookmelder te koppelen ,maar het werkt niet, ik vind ze waardeloos.

De oplossing

Gaarne de Toon vervangen en twee nieuwe rookmelders sturen, ik loop er al geruime tijd tegen aan, veel geprobeerd om het zelf op te lossen, maar het lukt niet, mocht het niet verholpen worden, dan stop ik ermee en ga ik over op een andere thermostaat

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer, mevrouw Roseboom,

    Hartelijk dank voor uw bericht waarin u schrijft dat uw Toon niet naar verwachting werkt en dat u uw rookmelders niet kunt koppelen. Graag reageer ik hierop.

    Om u goed van dienst te kunnen zijn heb ik uw bericht doorgestuurd naar onze Toon experts. Mijn collega voorziet u spoedig van een reactie.

    Ik vertrouw erop u hiermee, voor nu, voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag toe.

    Met vriendelijke groet,

    Manon
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Roseboom,

    Wat jammer dat Toon traag werkt. Graag ga ik voor u na wat de reden kan zijn dat Toon traag is. Tevens zal ik met u kijken naar de werking en het koppelen van de Fibaro rookmelders.

    Voegt u het klantnummer toe bij de aanvullende gegevens?

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen