Klacht Eneco: Regio opslag

# 52071
Van der beek

ik ben niet helemaal niet tevreden met het antwoord, de regio opslag is 2005 ingevoerd, ik heb nooit meer betaald dan 185,- of minder, wel vreemd dat na het overstappen op groene stroom het ineens 90,- duurder is.
Maar goed , ik ga mij laten informeren en beraden om over te stappen naar een andere energiemaatschappij.

Eneco
    Geachte mevrouw Van der Beek, Ik heb uw klacht gelezen. U geeft aan niet geheel tevreden te zijn met het eerder ontvangen antwoord en u bent in de veronderstelling dat u 90 euro duurder uit bent vanwege de overstap naar groene stroom. Ook noemt u regio opslag (toeslag) als oorzaak van de prijsstijging. Uw vraag of de onduidelijkheid die bij u bestaat, is mij niet helemaal duidelijk. Heeft u gecontroleerd of uw verbruik in de afgelopen jaren constant is gebleven, of is dat gestegen? Dat zou een stijging in de kosten eerder verklaren. Regio toeslag en een vaste prijs zijn beide niet verantwoordelijk voor een stijging van 90 euro. Overigens betaalt u regio toeslag bij iedere leverancier. Met een overstap bespaart u wat dat betreft dus niet op de kosten. Als u mij aangeeft wat volgens u precies de oorzaak is van de hogere kosten, dan kijk ik dat graag verder voor u na. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?