Klacht Eneco: Slecht geholpen, 3 dagen al bezig om het contract om te zetten zonder resultaat!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 365184
Gebruiker
SlechteErvaringBonprix
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Al jaren klant , wilde een nieuw aanbod. Ze kwamen met een mooi jaarbedrag wat berekend zou zijn op het gebruik van vorig jaar. Bleek er totaal niks van deze berekening te kloppen. Na zelf inzien van mijn contract bleken ze veel lagere cijfers gebruikt te hebben.Dit is dus geen voordeelcontract maar een oplichtingscontract! Het is dat ik als klant alles nog perfect nalees. Na dit gezien te hebben vandaag weer contact opgenomen met save desk. Ben zeer slecht en schandalig geholpen door een medewerker die wel overspannen leek te zijn. Hij hing zelfs de telefoon op tijdens het gesprek. Heb nu een contract opgevraagd via een ander maatschappij. Jammer dat Eneco zo slecht met vast klanten omgaat!

De oplossing

bellen maar daar ben ik al drie dagen mee bezig zonder resultaat.
mag ook per email

5 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer, mevrouw, Blom

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht, deze neem ik graag in behandeling. Ik begrijp hieruit dat u graag een mooi en kloppend aanbod ontvangt.

    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat dit zo gelopen is en dat u vervolgens niet naar wens te woord gestaan bent. Hier breng ik graag verandering in.

    Om u een aanbod te kunnen doen wil ik u vragen uw klantnummer toe te voegen aan de aanvullende gegevens. Deze vindt u rechts bovenin onze e-mails en facturen. Mag ik de verbruiken gebruiken van uw afgelopen jaarnota?

    Wanneer ik deze informatie van u ontvangen heb, kan ik verder voor u aan de slag. Ik hoop begin volgende week hierover bij u terug te komen.

    Voor nu wil ik u een heel fijn weekend wensen.

    Met vriendelijke groet,

    Bianca
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    SlechteErvaringBonprix
    Datum
    Beste Bianca,
    Mevr Blom...???
    Mijn klant nr is 2087190

    Mvg Nathalie
  3. Auteur
    SlechteErvaringBonprix
    Datum
    Beste Bianca,

    Bedankt voor je reactie.
    Ik zie nergens een bijlage staan?
    Kan je mij die naar ons mailadres sturen die je bij onze gegevens hebt staan.
    Volgens mij klopt het energie niet 2597??
    Dat moet toch zijn normaal 3025 en dal 2272?
    Dit is nou net wat ik bedoel, ik snap echt niet dat er zoveel fouten elke keer bij Eneco worden gemaakt!
    Graag zie ik je reactie tegemoet en ook het voorstel graag in mijn email .
    Alvast dank
    mvg Nathalie
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Blom,

    Het aanbod heb ik net naar uw e-mail adres gestuurd. Ik zie inderdaad dat ik een typefout heb gemaakt in uw verbruik, dit is namelijk 5297 kWh en niet 2597 kWh.

    Het verbruik van beide telwerken heb ik bij elkaar opgeteld omdat u op dit moment een enkeltarief heeft. Beide telwerken worden over hetzelfde tarief afgerekend. Als u liever een normaaltarief en een daltarief heeft, dan lees ik dat graag terug. Ik ga ervan uit dat alles zo verder duidelijk is. Als u nog ergens vragen over heeft, dan weet u mij te vinden.

    Met vriendelijke groet,

    Bianca
    Eneco Webcare
  5. Auteur
    SlechteErvaringBonprix
    Datum
    Beste Bianca,

    Bedankt voor het toesturen.
    Helaas voor Eneco blijkt de concurrent toch voordeliger te zijn.
    Wij gaan naar jaren klant te zijn geweest toch overstappen.


    mvg Nathalie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SlechteErvaringBonprix
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eneco heeft veel fouten gemaakt. Vandaar dat we overstappen naar concurrent.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen