Klacht Eneco: Slechte klachten afhandeling Eneco

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 98936
Gebruiker
Wim
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hieronder een laatste poging om eruit te komen met Eneco hoewel het Juridisch loket mij geadviseerd heeft dit voor te leggen aan de geschillencommissie.

Beste Eneco medewerker,
Door een fout van Eneco is mijn jaar afrekening 290 euro hoger uitgevallen dan verwacht. Wat is er gebeurd; ik heb in het jaar 2014 een paar keer mijn voorschot laten verlagen (zowel via 'mijn eneco' als via een Eneco medewerker) geen enkele keer is daarmee ook mijn 'ingeschat verbruik' naar beneden bijgesteld waardoor ik misleid ben over mijn verbruik. Ik heb deze klacht al eerder kenbaar gemaakt en toen is er een poging gedaan om mij deels de schuld te geven van jullie fout omdat ik gebruik heb gemaakt van 'mijn eneco' om mijn termijn bedrag te verlagen (ook als het voorschot bedrag door een medewerker werd verlaagd is mijn 'ingeschat verbruik' niet aangepast. Ik wil hiermee nog één poging wagen om er onderling uit te komen voor ik dit voorleg aan de geschillencommissie.

De oplossing

Volledige compensatie voor de geleden schade.

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geacht heer Theijken,We blijven bij ons besluit en laten het hierbij. Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco
  2. Auteur
    Wim
    Datum
    Graag wil ik alle documentatie mbt het contact wat ik met uw medewerkers heb gehad in het jaar 2014 tbv de geschillencommissie. bijvoorbaat dank
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte heer Theijken,Ik heb acdhterhaald adt u ook mijn collega benaderd heeft die eerder uw klacht heeft behandeld. Ik adviseer u uw vragen, opmerkingen e.d. via 1 kanaal te laten lopen om het zo goed en duidelijk mogelijk voor ons te laten lopen.
    Hierbij sluit ik deze klacht en uw contactpersoon komt er op terug zodra ze meer informatie heeft voor u.Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco
  4. Auteur
    Wim
    Datum
    Graag wil ik dan de naam van uw collega die daar mee bezig is en hoe ik degene kan benaderen want volgens mij heb ik deze vraag nog niet eerder aan Eneco voorgelegd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wim
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen