Klacht Eneco: Stalken, opdringerige, agressieve deurleurders

Ira1965

Iedere godvergeten week staan deurleurders van eneco voor de deur! We wonen in een flat. Dus er is helaas altijd wel iemand die de deur opendoet. Ze zijn opdringerig , net als die telefonische stalkers! Staan zelfs bij de supermarkt!! Heb gezegd dat ik oud klant ben geweest en NEVER, NOOIT meer eneco wil zien, horen, lezen of gebruiken!! Stap nog liever op hout over! Ik ben ongeneeselijk ziek. Werkelijk geen energie voor of van die eneco stalkers. Iedere week!!! Doe er iets aan! Anders zet ik groene stroom van de concurrent op mn bel! Waar zijn de jehova's gebleven? Ga die nu bijna waarderen!

Ik denk? Als iemand eneco wil? Ze zelf mens genoeg zijn om contact met hun op te nemen. Geen deur aan deur leurders van Eneco meer!!! Lekker makkelijk een flat. Droog...warm.Maar iedere week????
Molenvliet Rotterdam? ENECO VRIJ!!!!!

Eneco
    Beste meneer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u regelmatig medewerkers van Eneco aan de deur krijgt, wat u als zeer vervelend ervaart. Het is zeker niet de bedoeling om vervelende indruk te maken op de bewoners van de adressen die wij benaderen. Als gewenste oplossing schrijft u dat u geen medewerkers van ons meer aan de deur wenst te ontvangen.

Het is voor ons wettelijk toegestaan om onze diensten te verkopen aan de deur. Wanneer u niet gediend bent van onze colportage (medewerkers aan de deur) kunt u dit kenbaar maken door bijvoorbeeld een sticker op/rondom uw deur te plakken. Zo weten onze medewerkers dat u geen interesse heeft in ons bezoek, en kunnen ze daar rekening mee houden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog veel sterkte toe in de komende tijd.

Vriendelijke groet,

Reo
    Eneco Webcare

Ira1965
    Beste eneco, Je hebt klantenwerving? En stalkgedrag. Dat opdringerige, eindeloze gesmeek om terug bij Eneco te komen. Een sticker? Wat een geniaal idee! Helaas leest u uw mail niet goed. Sticker? Betekend blijkbaar, aanbellen.
    Uw oplossing is dus niets? Zoals wel vaker? U onderschat mensen. Ik ben ervan overtuigd, dat als mensen stroom willen? Ze zelf wel een leverancier kunnen, bellen, c.q. mailen.
    Dat opdringerige gedoe van jullie? Werkt flink averechts! Ook mijn buren zijn jullie kotsbeu.
    Eneco
    Beste meneer/mevrouw,

Uit uw berichtgeving is niet naar voren gekomen of u wel of geen colportage sticker heeft bij de voordeur. Ik kan niet voorkomen dat er nog wordt aangebeld. Er bestaat geen register waarin dit kan worden opgenomen. Wel kunt u er vanuit gaan dat onze werknemers worden geïnstrueerd erop te letten dat er niet wordt aangebeld als een colportage sticker bij de deur is geplakt. Als dit bij u wel het geval is, ontvangen wij graag de dag, datum en tijdstip wanneer een medewerker van Eneco toch heeft aangebeld. Op die manier kunnen wij de medewerker hierop aanspreken.

Nogmaals wensen wij u heel veel sterkte met uw moeilijke situatie.

Reo
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over ?