Klacht Eneco: Stop met dat opdringerige onduidelijke verkoopbeleid aan de deuren en zeker 'savonds!

s.damstra

Opdringerige medewerker aan de deur bij mijn dochter gisterenavond die aandrong op een uitleg van de slimme meter die mijn dochter niet had, maar volgens de medewerker al had moeten hebben. En dan toch iig wel binnenkort volgens hem zou krijgen. Dochter gaf aan geen tijd te hebben, maar hij moest en zou nu toch zijn uitleg moeten geven. Waarop de medewerker toch naar boven komt en aanbelt op de galerij aan haar deur. Zij laat hem helemaal verbouwereerd binnen. Dochter huurt net een studentenwoning en had eerst totaal niet in de gaten wat er gebeurde. Toevallig was ik bij haar en begreep dat het de bedoeling was dat zij (volgens de medewerker) onmiddellijk moest overstappen op Eneco en dan pas een slimme meter zou krijgen (waar zij helemaal niet om verlegen was). Echt een waardeloze verkoop truc!

Eneco
    Beste heer, mevrouw Damstra,

Spijtig om te vernemen dat u een klacht heeft omtrent onze medewerker die langs is geweest gisteren. Erg bedankt dat u dit meldt, zo kunnen wij hier actie op ondernemen. Intern heb ik dit aangekaart zodat dit verder onderzocht wordt. Vreemd dat de slimme meters werden gebruikt als aanleiding om binnen te komen en om een aanbod te doen. Wij leveren stroom en gas en dat had direct aangegeven moeten worden.
    Sorry voor het ongemak dat het zo is gelopen. In ieder geval gaan wij er verder mee zodat we hier wat aan kunnen doen.

Danielle
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?