Klacht Eneco: Stopzetting http://toonopafstand.eneco.nl

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 259717
Gebruiker
P.J.R. van der Weiden
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Al jaren ben in een tevreden gebruiker van Windows en Windows phone.
Drie maanden geleden ben ik overgestapt naar Eneco, met name vanwege de Toon.
Middels een webpagina kon ik de Toon prima bedienen op afstand op mijn Windows pc en telefoon.
Voor mij volkomen onverwacht heeft Eneco de website http://Toonopafstand.eneco.nl offline gezet waardoor ik de Toon niet meer kan bedienen via mijn pc en telefoon.
Kreeg het absurde advies om maar een Android toestel te kopen.

De oplossing

Ik wil weer de mogelijkheid krijgen mijn Toon via een website of Windows-app te monitoren en te bedienen.
Zolang dat niet aangeboden wordt een compensatie op de abonnementskosten op Toon.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw van der Weiden,

    Ik kan mij goed voorstellen dat u het erg jammer vindt dat we geen ondersteuning meer bieden voor Windows phone gebruikers. Dit was namelijk een hele kleine groep die hiervan gebruik maakt, waardoor we de Toon op afstand offline hebben gezet. Het is niet mogelijk om u hierin te compenseren.

    U kunt ervoor kiezen om een ander toestel te gaan gebruiken of geen gebruik te maken van Toon of Afstand.

    Groet, Audrey
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.J.R. van der Weiden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry