Klacht Eneco: storing al 3 jaar

johan

er is al 3 jaar een storing in het in de slimme meter, na veel gebeld is het nog steeds niet opgelost maar word er ook niks aan gedaan,
hoe hoog moet je het oppakken voor dat er wat gaat gebeuren

de storing oplossen zodat wij niet elk jaar hoeven bij te betalen

Beste J.O.H.A.N Altenburg,

Dank voor uw bericht. Zo slim is de slimme meter niet als u al drie jaar problemen ervaart. Ik kan me goed voorstellen dat u toe bent aan duidelijkheid. Om u goed van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag uw klantnummer in een privébericht. Ik ga mijn best doen u hierbij te helpen.

Mijn nr is 41884564-1
    Beste Johan,

Dank voor uw reactie. Ik ga mijn uiterste best doen te achterhalen waar het precies fout gaat. Ik zal u hier in de loop van de week schriftelijk over informeren.

U hoort van mij.

Erg bedankt
    Beste Johan,

Inmiddels heb ik telefonisch contact opgenomen met uw gas netbeheerder Stedin. Het klopt helemaal dat de gasmeter niet naar behoren functioneert. Het is dan ook van belang dat deze wordt vervangen.

Uw stroommeters zijn eigendom van Liander. Omdat de slimme meters aan elkaar verbonden zijn dient de meterwissel voor uw gasmeter door hen te worden doorgevoerd. De medewerker bij Stedin heeft hier een intern verzoek voor uitgezet.

U wordt door Liander gebeld, zij zullen zelf een afspraak met u maken voor een eventuele meterwissel.

Voor vragen kunt u contact opnemen met de netbeheerders, Stedin of Liander.

Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

johan
    super bedankt want ze beloven al heel lang dat ze wat aan gaan doen ben benieuwd.
    Beste Johan,

Graag gedaan. Ik hoop dat het probleem op korte termijn wordt verholpen.

Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?