Klacht Eneco: storing al 3 jaar

Klachtnummer
# 424421
Gebruiker
johan
Datum
7 reacties

Details

De klacht

er is al 3 jaar een storing in het in de slimme meter, na veel gebeld is het nog steeds niet opgelost maar word er ook niks aan gedaan,
hoe hoog moet je het oppakken voor dat er wat gaat gebeuren

De oplossing

de storing oplossen zodat wij niet elk jaar hoeven bij te betalen

7 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste J.O.H.A.N Altenburg,

    Dank voor uw bericht. Zo slim is de slimme meter niet als u al drie jaar problemen ervaart. Ik kan me goed voorstellen dat u toe bent aan duidelijkheid. Om u goed van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag uw klantnummer in een privébericht. Ik ga mijn best doen u hierbij te helpen.

    Hartelijke groet,

    Jasmijn
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    johan
    Datum
    Mijn nr is 41884564-1
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Johan,

    Dank voor uw reactie. Ik ga mijn uiterste best doen te achterhalen waar het precies fout gaat. Ik zal u hier in de loop van de week schriftelijk over informeren.

    U hoort van mij.

    Hartelijke groet,

    Jasmijn
    Eneco Webcare
  4. Auteur
    johan
    Datum
    Erg bedankt
  5. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Johan,

    Inmiddels heb ik telefonisch contact opgenomen met uw gas netbeheerder Stedin. Het klopt helemaal dat de gasmeter niet naar behoren functioneert. Het is dan ook van belang dat deze wordt vervangen.

    Uw stroommeters zijn eigendom van Liander. Omdat de slimme meters aan elkaar verbonden zijn dient de meterwissel voor uw gasmeter door hen te worden doorgevoerd. De medewerker bij Stedin heeft hier een intern verzoek voor uitgezet.

    U wordt door Liander gebeld, zij zullen zelf een afspraak met u maken voor een eventuele meterwissel.

    Voor vragen kunt u contact opnemen met de netbeheerders, Stedin of Liander.

    Hopend u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Hartelijke groet,

    Jasmijn
    Eneco Webcare
  6. Auteur
    johan
    Datum
    super bedankt want ze beloven al heel lang dat ze wat aan gaan doen ben benieuwd.
  7. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Johan,

    Graag gedaan. Ik hoop dat het probleem op korte termijn wordt verholpen.

    Hartelijke groet,

    Jasmijn
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?