Opgelost door Eneco: storing cv

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 487861
Gebruiker
ConsumentIep#402
Datum
3 reacties

Details

De klacht

we zitten al 14 dagen zonder verwarming en warmwater want de cv is stuk gemaakt door een onderhoudsbedrijf van eneco (onderaannemer). wij hebben een onderhoudskontract , ketelcomfort top.
Het probleem met de cv was dat de druksensor kapot was maar de ketel deed het wel. Na een paar dagen was een monteur geweest en zei ja de sensor is kapot, maar niet gemaakt. Dus weer belllen en eindelijk naar een week een monteur. Deze heeft waarschijnlijk de sensor met en op druk staande ketel eruit gehaald. Print kapot, sluiting in de ketel. nieuwe print en sensor erin en nog sluiting dus heeft hij bijna 7 uur staan föhnen, en dan nog sluiting in de ketel. Hij zei tegen ons, hier kan ik niks meer mee doen waarschijnlijk wordt het een nieuwe ketel, hij heeft ons letterlijk in de kou laten staan.
Wij weer bellen met de storingsdienst eneco, beloofde weer een monteur langs te sturen en wij maar wachten in het weekend en maandag en af en toe bellen met de storingsdienst..... maar uiteindelijk dinsdag monteur, tegen 16:00 een monteur deze was toen in begin ook gekomen en dus een sensor meegenomen, verder had hij niks gehoord van de storing, keek een beetje vreemd op dat er volle sluiting in de ketel zat. Verder heeft hij geconstateerd dat de sluiting in de motor van de waterpomp zat, dus een nieuwe motor. En daar zitten we nog steeds op te wachten, eneco maakt helemaal geen haast.

Wat moet ik doen.

De oplossing

dat de storing wordt verholpen en zo snel mogelijk. Zij hebben onze 3 en half jaar oude vc vernield.

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer/mevrouw Kruitbosch,

    Bedankt voor uw bericht. Wat verschrikkelijk dat u al 14 dagen zonder verwarming en warm water zit. Vol verbazing lees ik uw verhaal. Heel erg vervelend hoe dit allemaal is verlopen. Ik heb uw klacht doorgezet naar de specialisten van de desbetreffende afdeling. U zult spoedig een reactie van hun ontvangen. Om Wilt u voor de snelle gang van zaken uw klantnummer kenbaar maken in het notitieveld voor privé berichten? Excuses voor deze ervaring. Wij komen zo snel mogelijk in actie.

    Vriendelijke groeten,

    Eneco Webcare,
    Reo
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Kruitbosch,

    Hartelijk dank voor het toesturen van het klantnummer. Ik begrijp heel goed dat u ons verzoekt zo snel mogelijk de storing te verhelpen. U wilt ook een warm huis hebben.

    Er is een spoedmelding gedaan bij de planning om te achterhalen wanneer we zo snel mogelijk langs kunnen komen om de motor van de pomp te vervangen. Zodra we meer weten zal er contact op worden genomen.

    Met vriendelijk groet,
    Chantal
    Eneco Webcare
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Kruitbosch,

    Naar aanleiding van ons telefonisch contact heb ik begrepen dat de storing is verholpen door een derde partij. Welke door u zelf is ingeschakeld.

    Het is enorm spijtig dat het zo heeft moeten lopen. Ik vind het fijn om te horen dat u weer wam kunt douchen en de woning kunt verwarmen.

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ConsumentIep#402
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het is niet door eneco gedaan, maar door een ander onderhoudsbedrijf of installatiebedrijf, die wij hebben geregeld.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen