Klacht Eneco: Stroomstoring vrijdag 4 september 2015
Details
De klacht
Op vrijdag 4 september 2015 hadden wij in ons huis (en de huizen om ons heen) een stroomstoring van zeker 1700 u (thuiskomst, dus mogelijk was de stroom al eerder uitgevallen) tot circa 2130 u. Navraag bij de buren leerde mij dat zij dezelfde storing hadden en vanaf ca 2030 u zaten we bij kaarslicht. Met de mobiele telefoon rond 2015 u gebeld met het algemene storingsnummer 0800-9009, maar na het intypen van de postcode meldde een bandje "De storing in uw postcodegebied is bij ons bekend. Wij doen er alles aan de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen".Vandaag bleek een aantal verse producten (o.a. melk) bedorven en hebben we een avond lang geen gebruik kunnen maken van computer (moest nog wat thuiswerken) en TV. Graag vernemen wij van u of/hoe de schade vergoed wordt.
Met. vr. groet. Fam. v Uden / Bergschenhoek
De oplossing
Vergoeding materiële en immateriële schadeDe Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.