Klacht Eneco: Stroomstoring vrijdag 4 september 2015

A.C. van Uden

Op vrijdag 4 september 2015 hadden wij in ons huis (en de huizen om ons heen) een stroomstoring van zeker 1700 u (thuiskomst, dus mogelijk was de stroom al eerder uitgevallen) tot circa 2130 u. Navraag bij de buren leerde mij dat zij dezelfde storing hadden en vanaf ca 2030 u zaten we bij kaarslicht. Met de mobiele telefoon rond 2015 u gebeld met het algemene storingsnummer 0800-9009, maar na het intypen van de postcode meldde een bandje "De storing in uw postcodegebied is bij ons bekend. Wij doen er alles aan de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen".
Vandaag bleek een aantal verse producten (o.a. melk) bedorven en hebben we een avond lang geen gebruik kunnen maken van computer (moest nog wat thuiswerken) en TV. Graag vernemen wij van u of/hoe de schade vergoed wordt.
Met. vr. groet. Fam. v Uden / Bergschenhoek

Vergoeding materiële en immateriële schade

Eneco
    Beste heer, mevrouw van Uden,

Ik kan me goed voorstellen dat u vraagt om een schadevergoeding, naar aanleiding van de stroomstoring. U kunt in aanmekring voor een schadevergoeding, echter adviseer ik u contact op te nemen met uw netbeheerder Stedin. Uw netbeheerder Stedin zorgt voor de afhandeling hiervan. U bereikt Stedin via het telefoonnummer 088 896 39 63 of via de website www. stedin.net. Weet u zo voldoende?

Audrey
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?