Klacht Eneco: Te hoge restwaarde voor overname huurboiler

sad Niet opgelost
Lenie Hartzema

In de algemene voorwaarden van Eneco staat dit t.a.v. verhuur apparaten:

[Art 2.5] Huurder kan op eigen verzoek de installatie van verhuurder overnemen tegen de dan te bepalen reële waarde van de installatie in het economisch verkeer, verhuurder zal huurder dan daartoe een offerte toesturen.

De offerte die ik van Eneco ontving is €100 voor een 30L boiler van 17 jaar oud. Ik ben het niet eens met dit bedrag, omdat een dergelijke oude boiler echt geen €100 meer waard is.

Ik zou graag zien dat de offerte wordt aangepast naar €0 voor het overnemen(!) van de boiler in eigendom. Ik ben bereid de €15 verwerkingskosten te betalen.

Dit is de derde klacht die ik open omdat Eneco maar blijft spreken over het laten demonteren en ophalen van de boiler, maar dat vraag ik niet!

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Ik betreur het om te lezen dat u ons antwoord niet wilt aanvaarden, wij wijken namelijk niet van de kosten af. Ik verwijs u graag nogmaals door naar mijn eerdere antwoord. U kunt hierover ook contact opnemen met onze afdeling Eneco Installatiebedrijven op 088 - 8 955 000 (gebruikelijke belkosten).

Vriendelijke groet,

Denise
    Eneco Webcare

Lenie Hartzema
Er komt wel snel antwoord, maar helaas geen oplossing! Eneco blijft maar herhalen dat er €100 kosten zijn voor het demonteren van de huurboiler, terwijl ik het heb over de €100 restwaarde voor het overnemen van de boiler. Men leest de klacht niet goed. Zo komen we dus niet verder...

Ook een klacht indienen over Eneco?