Klacht Eneco: Telefonisch lastig vallen door Eneco

KC

Eneco blijft met dit tel nummer 0850182771 ons dagelijks lastig vallen.
We nemen telefoon op en contact is weg...vervolgens worden paar seconde later weer opgebeld door 0850182771 en stellen ze zich voor als werknemer van Eneco.
Diverse keer gezegd dat wij niet lastig gevallen willen worden door Eneco. Helaas geeft Eneco geen gehoor aan ons verzoek.
En ja we staan geregistreerd bij een bel me niet register.
Toch iedere dag weer lastigvallen.
Wij zijn geen klant en op deze manier worden we helemaal nooit klant.

Ons nooit meer lastig vallen

Eneco
    Beste mevrouw, meneer Claus,
    Het spijt me dat u steeds wordt lastig gevallen door medewerkers van Eneco. U geeft aan dat u geen klant bent en dat u het bel me niet register heeft ingevuld. Misschien heeft u nadat u het bel me niet register heeft ingevuld online een website bekeken en daar toestemming gegeven op de cookies?
    Dan betekent dat dat u het register opnieuw moet invullen en Eneco of andere energieleveranciers u weer mogen bellen. Kunt u hiermee verder?

Lenie
    Webcare Eneco
    KC
    Helaas is vaker de naam onverstaanbaar...of contact wordt al verbroken.
    Tjjdstippen wisselvallig
    Eneco
    Beste mevrouw, heer Claus,

Ik snap dat het niet altijd makkelijk is om de naam te vragen of te onthouden. Toch wil ik u vragen als het opnieuw voorkomt om te vragen met wie u spreekt. Dit kunt u dan doorgeven aan ons en met het telefoonnummer waar u mee gebeld bent. Hiermee kunnen we achterhalen wie van onze partners met u contact heeft gezocht. Op dit moment kan ik niets voor u doen.

Ik ga ervan uit dat ik u voldoende heb geïnformeerd en wens u nog een fijne dag.

Lenie
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?