Klacht Eneco: Terugleververgoeding wordt stilzwijgend verlaagd zonder ons hierover te informeren

# 619951

Onze terugleververgoeding is aangepast van 61,425 cent naar 9 cent per kWh zonder dat ze ons hierover geïnformeerd hebben. Volgens de voorwaarden moeten ze ons minimaal 10 dagen van tevoren hierover een bericht sturen, dat hebben ze niet gedaan.

Dat ze de teruglevervoergoeding met terugwerkende kracht herstellen naar 61,425 cent per kWh zoals in ons contract staat, en dat ze deze in de toekomst pas aanpassen nadat ze ons eerst minimaal 10 dagen van tevoren hebben geïnformeerd, zoals duidelijk in de voorwaarden staat.
Ik vind dat het erg lang duurt voordat er duidelijkheid en een oplossing is...

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw klacht. U geeft aan dat u geen informatie heeft ontvangen omtrent de terugleververgoeding.

Wij hebben uw klacht in behandeling. U ontvangt binnen 14 werkdagen een reactie.

Groet, Audrey
    Eneco Webcare
    Dan wacht ik nog even af
    Ik reageer even om deze klacht open te houden, anders wordt hij automatisch gesloten
    [In opdracht van Eneco is deze reactie verwijderd]
    [In opdracht van Eneco is deze reactie verwijderd]
    U heeft uw bericht waarmee u aangeeft dat ik gecompenseerd ga worden in september weer verwijderd. Kunt u uitleggen waarom?

Kunt u mij ook via email inlichten op de afhandeling van mijn klacht ipv alleen via deze website?
    Beste mevrouw, heer Bouwmans,

Dank u wel voor uw bericht. U vraagt ons om u via de mail een te informeren over de terugleververgoeding.

Ik verzoek u vriendelijk om nog even geduld te hebben daar we u per e-mail op de hoogte brengen over de terugleververgoeding.

Eneco Webcare
    Ramona

Ook een klacht indienen over Eneco?