Klacht Eneco: Terugleververgoeding wordt stilzwijgend verlaagd zonder ons hierover te informeren

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 619951
Gebruiker
Datum
7 reacties

Details

Klacht

Onze terugleververgoeding is aangepast van 61,425 cent naar 9 cent per kWh zonder dat ze ons hierover geïnformeerd hebben. Volgens de voorwaarden moeten ze ons minimaal 10 dagen van tevoren hierover een bericht sturen, dat hebben ze niet gedaan.

Gewenste oplossing

Dat ze de teruglevervoergoeding met terugwerkende kracht herstellen naar 61,425 cent per kWh zoals in ons contract staat, en dat ze deze in de toekomst pas aanpassen nadat ze ons eerst minimaal 10 dagen van tevoren hebben geïnformeerd, zoals duidelijk in de voorwaarden staat.
Geboden oplossing
Ik vind dat het erg lang duurt voordat er duidelijkheid en een oplossing is...
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

7 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor het delen van uw klacht. U geeft aan dat u geen informatie heeft ontvangen omtrent de terugleververgoeding.

    Wij hebben uw klacht in behandeling. U ontvangt binnen 14 werkdagen een reactie.

    Groet, Audrey
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Datum
    Dan wacht ik nog even af
  3. Auteur
    Datum
    Ik reageer even om deze klacht open te houden, anders wordt hij automatisch gesloten
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    [In opdracht van Eneco is deze reactie verwijderd]
  5. Auteur
    Eneco
    Datum
    [In opdracht van Eneco is deze reactie verwijderd]
  6. Auteur
    Datum
    U heeft uw bericht waarmee u aangeeft dat ik gecompenseerd ga worden in september weer verwijderd. Kunt u uitleggen waarom?

    Kunt u mij ook via email inlichten op de afhandeling van mijn klacht ipv alleen via deze website?
  7. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, heer Bouwmans,

    Dank u wel voor uw bericht. U vraagt ons om u via de mail een te informeren over de terugleververgoeding.

    Ik verzoek u vriendelijk om nog even geduld te hebben daar we u per e-mail op de hoogte brengen over de terugleververgoeding.

    Met vriendelijke groet,
    Eneco Webcare
    Ramona

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen