Klacht Eneco: Toon: let op de verborgen kosten voor de Toon

Ahmetjie

Eneco biedt de Toon aan voor €4,50 per maand.
Voorheen was dit €3,50 per maand. Ivm de prijsverhoging mijn abonnement voor Toon opgezegd. Bij de eindafrekening is gebleken dat ik dus sinds ik Toon heb iedere maand €0,56 cent extra heb betaald aan administratie kosten. Dit geeft Eneco niet aan bij de verkoop van Toon. Ook op de site van Eneco wordt met geen woord gerept over de eventuele extra kosten, laat staan de hoogte hiervan.

Ik heb contact gehad met Eneco en ook zij kunnen niks terugvinden op hun site wat de kosten betreft.

Dus de verkoop van Toon is pure misleiding van de consument.

Duidelijkheid over de maandbedragen en de teveel gemaakte kosten vergoeden.

Beste meneer/mevrouw,

Zonde dat er tot op heden nog geen duidelijkheid over is gekomen. Voor elk product of dienst dat wordt afgenomen en gefactureerd, brengen wij administratiekosten in rekening. Vandaar dat u in de factuur voor de Toon abonnementskosten een bedrag van €0,56 terug zag. Gezien de situatie heeft mijn collega een creditnota voor u aangemaakt, waarmee u een vergoeding van de kosten krijgt.

Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Ahmetjie
    En de antwoord op de volgende vragen??!!
    Beste meneer/mevrouw,

Op welke vragen wenst u nog een antwoord te ontvangen?

Ahmetjie
    Misschien moet u zich eerst eens verdiepen in het hele verhaal en mijn klacht eens goed doorlezen voordat er een onnozele reactie wordt gegeven.

Tot op heden ben ik ook niet teruggebeld ondanks meerdere verzoeken.

Beste meneer, mevrouw,

Mijn collega van onze afdeling klachten heeft u afgelopen maandag een reactie gegeven via de e-mail. Naar mijn idee is hiermee uitgelegd hoe en waarom deze kosten berekend worden. Heeft u hier verder nog vragen over, dan kunt u deze richten middels een reactie op onze e-mail.

Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Ahmetjie
    Dat heb ik ook gedaan. Echter komt Eneco niet met een duidelijk antwoord hoe het eea gecommuniceerd is.

Hoe zou u ervaren als u een opmerking krijgt van: het heeft in de AD gestaan.

Eneco kan mij niet verplichten bepaalde kranten te lezen.

Als Eneco slim was hadden ze de brief gevonden die ze mij hebben gestuurd waarop dit staat vermeld. Niet gevonden?? Misschien niet verstuurd.

Tevena heb ik meerdere keren gevraagd om telefonisch contact te leggen, maar ook nog niet gebeurd.

Lijkt er op dat Eneco bepaalde dingen wil verbergen en niet durft te bellen.
    Als Eneco een aanbieding of iets anders heeft weten ze mij wel telefonisch te bereiken.

Als het maar geld oplevert. Dat is de motto van Eneco
    Beste meneer, mevrouw,

Het is verre van onze intentie om informatie achter te houden. We hebben u geprobeerd alles zo duidelijk mogelijk toe te lichten. Dit werkt het beste via de e-mail. Wenst u telefonisch contact met ons op te nemen, dan heeft u de mogelijkheid hiervoor te bellen naar 088 - 8 955 955 (u betaalt hiervoor uw gebruikelijke belkosten).

Ik sluit hierbij deze klacht. Mocht u verdere vragen hebben dan kunt u deze ook stellen via onze Facebook of Twitter.

Ahmetjie
Nog geen telefonisch contact ondanks meerdere verzoeken

Ook een klacht indienen over Eneco?