Opgelost door Eneco: toon 1 storing d03

R van M

toon d03 storing nu bijna 3 maanden ,nu lees ik dat er een update komt na verschillende belletjes gepleegt te hebben ,ligt aan mn router ........ineens ?jaren lang gewoon goed gegaan ,nu wil graag ook mn abbo geld terug of geef me een toon die wel blijft werken !! ik ben een hele trouwe klant vol lof over eneco maar nu gaat ie niet zo lekker ,DUS ACTIE eneco

abbo geld a 4,50 terug vanaf de dag dat ie het niet meer doet ,graag alle info van alle jaren terug in toon zetten (nu alle info weg door fabrieks reset ) en als trouwe klant ,graag de laatste nieuwe Toon aanbieden voor een kleine vergoeding .
Goede oplossing , ik ga voor toon 2 en wil graag zon erbij doen , bedankt voor je redelijke aanbod ! Beterschap voor alle partijen! Na een dag , belletje gehad van eneco dag later toon 2 gemonteerd gekregen , toppers!!

R van M
    Nog geen reactie mogen ontvangen helaas
    Eneco
    - Geen uitnodiging OH/ENTRÉE
    - Onterechte annulering
    - Andres :
    Geef een omschrijving van de issue:
    Hoe is de klant het beste te bereiken: Telefoon/E-mail
    Wat is de voorkeursdatum van de klant
    Noteer hier het telefoonnummer/ emailadres van de klant van de klant
    Fictief gepland: ja/nee

Beste mevrouw, heer van Marion,

Wat jammer om te horen dat uw toon geen verbinding kan maken en dat u de toon hierdoor niet kunt gebruiken. Dit probleem is bekend en er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Er zal in de komende weken een update plaats gaan vinden waarna uw toon weer verbinding moet kunnen maken. Wanneer dit precies gaat gebeuren is bij ons ook niet bekend. We wachten net als u in spanning af.

Wanneer de storing verholpen is kunnen we kijken hoelang u geen gebruik heeft kunnen maken van de toon en welke compensatie we u hierin kunnen bieden.

Wanneer u hier niet op wilt wachten zijn er nog een aantal andere optie's.
    -U kunt het contract op toon stopzetten en weer activeren zodra de storing verholpen is. Dit ziet u wanneer uw toon geupdate is.
    -U kunt een toon2 t.w.v. 145 euro (i.p.v. 275 euro) laten plaatsen (ervanuitgaande dat dit het probleem oplost). Het abbonementsgeld van de maanden april t/m de plaatsing van de nieuwe toon zullen we dan crediteren.
    -Wilt u niet wachten tot er een oplossing is en ook geen nieuwe toon laten plaatsen dan kunnen wij het contract per direct stopzetten en de abbonementskosten van april t/m stopzetting crediteren

Na een fabrieksherstel zijn oude gegevens niet meer terug te halen. Deze gegevens kunt u uiteraard wel bekijken via uw jaarnota's.

Kim
    Eneco webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?