Klacht Eneco: Toon app offline

Klachtnummer
# 424425
Gebruiker
Toprob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In loggen op de TOON app lukt niet. Ik krijg steeds dezelfde melding: dat is mysterieus er is iets missgegaan met de server...

Tel gemeld bij service desk. App al vervangen, cache geleegd, reset naar fabrieksinstellingen. Nog reeds dezelfde melding.

Graag een oplossing.

De oplossing

Probleem zsm oplossen

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste R. vd Berg,

    Dank voor uw reactie. Het is niet meer dan logisch dat u zorgeloos gebruik wilt maken van de Toon app. Om u hier zorgvuldig bij te helpen wil ik u vragen contact op te nemen met onze Toon experts. Zij kunnen u telefonisch ondersteunen bij bovenstaand probleem.

    U bereikt onze Toon afdeling op 088 895 59 59 (gebruikelijke belkosten).

    Gaat dit lukken?

    Hartelijke groet,

    Jasmijn
    Eneco Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?