Opgelost door Eneco: Toon app werkt, al geruime tijd, niet naar verwachting

content Opgelost
Sharky

De Toon app werkt slecht. Grafieken worden niet of soms heel erg langzaam geladen, maar meestal niet.

Resetten van de Toon en legen van cache geheugen van telefoon hebben geen resultaat.

Dit probleem doet zich nu al langere tijd voor.

Oplossing kenbaar maken en aangeven waar het probleem veroorzaakt wordt.

Beste heer, mevrouw,

Wat jammer om te lezen de app niet naar wens werkt bij u. Stuurt u mij uw klantnummer via een privé bericht ? Dan kijk ik graag voor u verder naar wat de oorzaak kan zijn.

Daarbij wil ik u verzoeken om de toegang op Toon aan te zetten via menu - Toon support - externe toegang AAN.

Chantal
    Goedemorgen meneer/ mevrouw,

Dank voor het doorgeven van uw klantnummer. Ik heb een paar wijzingen doorgevoerd. Wilt u de komende dagen in de gaten houden of de grafieken nu wel worden geladen? zo niet verneem ik dat graag om het verder uit te zoeken.
    Emel
    Goedemorgen,

Wat fijn om te lezen dat de app weer naar behoren werkt. Ik wens u een hele fijne dag verder.

Emel

Sharky
Na privé berichten met Eneco werkt het weer zoals het hoort. Er is, waarschijnlijk, iets aangepast in Toon. Helaas weet ik niet wat/hoe dus een ander, met hetzelfde probleem, zal ook weer contact op moeten nemen. Ik ben blij dat het weer werkt.

Ook een klacht indienen over Eneco?