Opgelost door Eneco: Toon app werkt, al geruime tijd, niet naar verwachting

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 489355
Gebruiker
Sharky
Datum
3 reacties

Details

De klacht

De Toon app werkt slecht. Grafieken worden niet of soms heel erg langzaam geladen, maar meestal niet.

Resetten van de Toon en legen van cache geheugen van telefoon hebben geen resultaat.

Dit probleem doet zich nu al langere tijd voor.

De oplossing

Oplossing kenbaar maken en aangeven waar het probleem veroorzaakt wordt.

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Wat jammer om te lezen de app niet naar wens werkt bij u. Stuurt u mij uw klantnummer via een privé bericht ? Dan kijk ik graag voor u verder naar wat de oorzaak kan zijn.

    Daarbij wil ik u verzoeken om de toegang op Toon aan te zetten via menu - Toon support - externe toegang AAN.

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Goedemorgen meneer/ mevrouw,

    Dank voor het doorgeven van uw klantnummer. Ik heb een paar wijzingen doorgevoerd. Wilt u de komende dagen in de gaten houden of de grafieken nu wel worden geladen? zo niet verneem ik dat graag om het verder uit te zoeken.
    Met vriendelijke groet,
    Emel
    Eneco Webcare
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Wat fijn om te lezen dat de app weer naar behoren werkt. Ik wens u een hele fijne dag verder.

    Met vriendelijke groet,
    Emel
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sharky
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na privé berichten met Eneco werkt het weer zoals het hoort. Er is, waarschijnlijk, iets aangepast in Toon. Helaas weet ik niet wat/hoe dus een ander, met hetzelfde probleem, zal ook weer contact op moeten nemen. Ik ben blij dat het weer werkt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen