Klacht Eneco: Toon App werkt niet meer sinds overstap

Klachtnummer
# 479480
Gebruiker
VleesnochVis
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Al meerdere malen aangegeven dat onze Toon app niet werkt, op beide telefoons. Betaal nu dus al maanden 4,50 per maand (wij zijn overgestapt naar een andere energieaanbieder) voor niets. Al meerdere malen per mail/telefoon contact gehad maar weinig resultaat.

Eerst bleef de app continu helemaal wit bij opstarten, nu kan ik wel inloggen maar krijg ik de melding dat er geen actieve toon is gekoppeld aan mijn account. Dit is alllemaal sinds de overstap, dus vraag mij af wat er is mis gegaan / hoe het kunnen oplossen.

De oplossing

Een gekoppelde toon aan ons account zodat wij de app kunnen gebruiken en compensatie van de gemiste maanden.

6 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,

    Wat goed om te lezen dat u gebruik wil maken van de Toon app. Ik begrijp dat als u betaalt voor een dienst u hier ook gebruik van wil maken.

    Om na te kunnen gaan wat hier de reden van is heb ik uw klantnummer nodig. Stuurt u deze toe via een privé bericht ?

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor het toesturen van uw klantnummer. Ik heb het een en ander aangepast achter de schermen. Kunt u onderstaande stappen doornemen ?

    - Toon herstarten via instellingen > software.
    - De Toon app verwijderen en opnieuw installeren.
    - Opnieuw inloggen in de Toon app.

    Ik verneem graag of u nu weer gebruik kan maken van de app.

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare
  3. Auteur
    VleesnochVis
    Datum
    Hoi Chantal,

    Ik heb de stappen uitgevoerd zoals beschreven maar nog steeds de melding dat er geen actieve toon op ons account aanwezig is.

    Verschrikkelijk irritant dit.

    Hoor graag.

    Groet
    Elco
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het uitvoeren van bovenstaande stappen. Ik zie dat de aanpassing niet het gewenste resultaat heeft en heb onze softwarebeheerders gevraagd om mee te kijken.

    Kun u de externe toegang aanzetten ? Via Menu - Toon support - Externe toegang AAN.

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare
  5. Auteur
    VleesnochVis
    Datum
    Hoi Chantal,

    Deze stond al aan, nu opnieuw aangezet. Ben benieuwd.

    Groet
    Elco
  6. Auteur
    Eneco
    Datum
    Goedemiddag,

    Hartelijk dank voor de snelle reactie. Zodra ik iets verneem van de softwarebeheerders laat ik het weten.

    Met vriendelijk groet,
    Chantal
    Eneco Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen