Klacht Eneco: toon geleverd pas na 3 maanden!!!

Ondeskundige starre medewerkers bol.com

Op 9 december heb ik Eneco gekozen als energie leverancier inclusief een Toon slimme meter. Op 11 januari heb ik gebeld met de vraag wanneer de Toon geleverd zou worden omdat er al een maand voorbij was en ik nog geen bericht had ontvangen. Ik ben toen bijna anderhalf uur aan de lijn gezeten om antwoord op die vraag te krijgen. De medewerker had geen antwoord op mijn vraag dus hij moest dit navragen maar als ik wou wachten zou het minstens 30 minuten duren. Ik gewacht en op een gegeven moment ben ik door het keuzemenu terug gezet in het hoofdmenu. Ik weer wachten en vervolgens werd ik zelfs teruggebeld door medewerker (wisselgesprek dus) waarom ik had opgehangen. Hoe durf je!!
Inmiddels kan er pas op 20 februari een afspraak worden gemaakt voor Toon dus ik zal 3 maanden moeten wachten.
Mensen, stap NIET over naar Eneco als je gek wordt van veel bellen met klantenservice en als je ervan houd elke keer een dere antwoord te krijgen.
Ik wil Toon zo snel mogelijk!

Toon binnen 5 dagen geplaatst in mijn woning en een compensatie voor het kinderachtige gedoe van de klantenservice.

Eneco
    Beste heer,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Om te kijken of Toon binnen 5 werkdagen geplaatst kan worden in uw woning kunt u het bete even contact opnemen met onze installatiepartner op 088 2000170, zij hebben inzage in de planning.

Mijn excuses voor het feit dat u het gevoel heeft gekregen niet serieus genomen te zijn door de klantenservice. Ik kaart dit intern aan.

Groet,

Folkert, Eneco

Ondeskundige starre medewerkers bol.com
    Ik heb al meer dan aanderhalf uur gebeld met jullie dus daar heb ik geen zin in.
    Dit us geen service.
    Eneco
    Beste heer,

Helaas kan ik de installatie niet voor u bespoedigen. Het spijt me dat u hier zo over denkt.

Groet,

Folkert, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?