Klacht Eneco: Toon installatie sluit c.v. werking uit

CABMWald

14 Oktober j.l. monteur van Eneco om de Toon te installeren. na zijn vertrek bleek de c.v. niet meer te werken. 's Avonds conclusie van vriend :Toon maakt geen verbinding met c.v. Volgende ochtend gelijk Eneco gebeld (ruim 35 min in de wacht !!! ) monteur komt voor 12 uur. Gewacht en gewacht, in de kou. Slechts elektrische deken om me warm te houden (die dag juist erg koud). Binnen temp.14,5 graden.
Maar geen monteur. Weer gebeld, was al tegen 2 uur. (weer ruim 30 min. in wacht) De monteur zou uiterlijk 16 uur er zijn. Maar nee hoor. Om 16.05 weer gebeld, weer lang aan tel. gewacht. Maar geen monteur. Toen even voor 17 uur nog gebeld met de eigen c.v. monteur, die zou dezelfde avond nog komen. Om 18 uur kreeg mijn zoon de c.v. weer aan de gang en heeft de Toon van de muur gehaald. Eneco monteur stond om 18.40 voor de deur en die dus maar weggestuurd.
Klachtenformulier ingevuld, meerder keren, maar geen reactie van Eneco. Wij willen geen Eneco en geen Toon meer. Dus Eneco????

Wij willen af van het contract met Eneco en de Toon. De apparatuur van de Toon kan iemand van Eneco bij ons op komen halen. Jullie kunnen ons email (wij reageren snel)of bellen ( geen wachtenden voor u ) en een gemaakte afspraak komen wij wel na!!!

Eneco
    Hartelijk dank voor het kenbaar maken van uw onvrede, naar aanleiding van de installatie van Toon. U geeft aan dat Toon de woning niet verwarmt, omdat deze niet zou communiceren met de CV ketel. Ook schrijft u dat gemaakte afspraken niet zijn nagekomen. Graag reageer ik hierop.

Ik kan me goed indenken dat u niet te spreken bent over de gang van zaken. We schrikken dan ook behoorlijk van hetgeen u beschrijft. Volgens onze gegevens is er 20 oktober 2015 telefonisch contact geweest en heeft mijn collega contact gehad met het installatiebedrijf. Deze heeft aangegeven dat het probleem zou zijn opgelost. We hebben dan ook verder geen actie meer ondernomen. Omdat ik nu begrijp uit uw bericht dat Toon inmiddels van de muur is gehaald en de oude thermostaat weer in gebruik is, neem ik aan dat het inmiddels weer warm is in uw woning.

Ik benadruk graag dat deze gang van zaken absoluut niet aansluit bij de werkwijze die wij voor ogen hebben. Ik breng u dan ook graag onze oprechte excuses over. Graag verneem ik of we nog een monteur mogen langs sturen, om Toon alsnog te laten werken.

Groet,
    Mike van Eneco
    CABMWald
    Ik ben zaterdag gebeld door iemand van Eneco, een vrouw. Maar wij waren net in een museum, dus ik kon niet echt een telefoongesprek voeren ( ik nam ook aan dat dat over ons problemen met de Toon installatie ging ). Dat heb ik haar gezegd en zij zou later terugbellen. Tot op heden geen contact met iemand van Eneco gehad.
    Wij blijven bij ons standpunt : Kom de Toon ophalen en verlos ons van het contract met Eneco !!!
    CABMWald
    klacht is nog steeds niet verholpen

CABMWald

Ook een klacht indienen over Eneco?