Klacht Eneco: Toon is heel traag.

Klachtnummer
# 424400
Gebruiker
Manus
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Toon is super traag.
Bij aanraking van het scherm moet je soms wel 7 tot 10 seconden wachten eer hij reageert.
Het heeft me ook een hele tijd gekost om hem weer aan de wifi te krijgen, na het verkrijgen van een nieuwe router van Ziggo. Maar dat is uiteindelijk na veel pogingen gelukt.
Toon is up-to-date.

De oplossing

Aangeven hoe de toon weer fatsoenlijk werkbaar wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste H. Goes,

    Dank voor uw bericht. De Toon is natuurlijk alleen van meerwaarde als die naar behoren functioneert. Om u hier zorgvuldig bij te helpen wil ik u vragen contact op te nemen met onze Toon experts. Zij kunnen op afstand met u meekijken. U bereikt onze Toon afdeling op 088 895 59 59 (gebruikelijke belkosten).

    Mocht u nog vragen hebben horen wij graag van u.

    Hartelijke groet,

    Jasmijn
    Eneco Webcare

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco?