Klacht Eneco: toon van eneco en slimme meters van stedin

mamasan

N.a.v. een onduidelijk hoog gasverbruik op mijn eindnota 2013 heb ik een Toon aangevraagd, zogezegd zogedaan...begin februari 2014 had ik hem aan de muur hangen! Geweldig...dacht ik ...na een aantal weken merkte ik op dat die Toon geen reet deed( op z'n rotturdams gezegd) ik bellen naar eneco monteur werd langs gestuurd , vreselijk aardige man die na 2 sec. zag wat er scheelde...ik had geen goede meters voor de Toon, ofwel "slimme meters" zogezegd zo gedaan deze vakbekwame monteur regelde ff voor mij dat ik binnen korte tijd een "slimme meter" kreeg van Stedin, ergens in april ofzo kreeg ik een "slimme meter " nu zou alles opgelost zijn, stelden zowel Stedin als Eneco.Inmiddels zitten we alweer aan het eind van 2014 en "mijn Toon" en "mijn slimme meters " werken voor geen meter! Ik zie géén gasverbruik, kan geen gebruik maken van "Toon op afstand" kan nergens gebruik van maken!

Een monteur van zowel eneco als stedin bij mij thuis en een goed werkende Toon alswel een Slimme meter.

Eneco
    Geachte mevrouw Muijlaert, Bedankt voor uw klacht. Dit probleem met de ongekoppelde gasmeter hebben we uit staan bij Stedin. Ik hoop dat u er z.s.m. van verneemt. Ik raadt u aan ook daar een klacht in te dienen, aangezien wij de gasmeter niet kunnen koppelen met elektiricteit aangezien dat via Stedin verloopt.
    Toon op Afstand zou moeten werken. Met je Mijn Eneco account kun je inloggen en de thermostaat op afstand kunnen bedienen.Met vriendelijke groet,Danielle
    mamasan
    Ik ben het niet eens met dit antwoord omdat "jullie" mij gewoon 11 mnd lang van het kastje naar de muur gestuurd hebben, verwacht ik méér dan dit! En ja ook bij de Stedin leg ik deze klacht neer maar ik vind het van de zotte dat ik de klachtenkompas nodig heb om zover te komen dat iets simpels als Toon op afstand het nu wél ineens doet!, en antwoord krijg op het feit dat stedin de zg koppeling moet maken voor het zichtbaar maken van gasverbruik, dit had mij al mnd geleden gezegd kunnen worde
    mamasan
    ik eis ter compensatie een vergoeding voor het ongemak, minstens een paar slimme stekkers, lijkt me wel acceptabel
    Eneco
    Geachte mevrouw Muijleart,Jammer dat het zo'n tijd in beslag heeft genomen en dat het probleem met de gasmeter nog niet is opgelost. We hebben ons best gedaan om Stedin hiervan op de hoogte te stellen, misschien is het idee toen ontstaan dat u van het kastje naar de muur bent gestuurd. Sorry daarvoor in ieder geval. Stedin komt er bij u op terug.
    Aan de Toon op Afstand App hebben we niets gedaan, daar heeft u klachtenkompas in ieder geval niet nodig voor gehad.Met vriendelijke groet,
    Danielle
    mamasan
    Behoorlijk slecht als U de afhandeling van mevrouw Danielle van de Eneco hierboven kunt zien, vind ik de reactie behoorlijk kleinerend de manier waarop het sarcasme afdruipt van het emailtje ronduit beledigend! Ik ben nog steeds niet geholpen en ik denk dat ik na 11 mnd met een kluitje in het riet wordt gestuurd en zij de klacht op deze manier proberen af te doen maakt mij woest!
    mvg sandra muijlaert
    ps kan ik wederom dezelfde klacht opnieuw indienen?

mamasan

Ook een klacht indienen over Eneco?