Klacht Eneco: Toon werkt niet in mijn huis!

Nell Broekhuizen

Vanaf 4 juni heb ik Toon in huis. Ik had me er veel van voorgesteld maar het is een grote teleurstelling, omdat hij helemaal NIET WERKT.
De vloeren laten het signaal niet door. Daarom kan ik nooit mijn verbruik aflezen.
Er is een monteur bij geweest. Die heeft een tweede repeater aangebracht, maar nog steeds komt het signaal niet door. Dus ik heb er niets aan.
Ik vind het jammer dat de installateur en later de monteur mij niet hebben verteld dat het huis niet geschikt is.
Ik wil van Toon af. Het geeft alleen maar stress.

Ik wil Toon niet meer.
Ik wil ook geen monteur of reparatie o.i.d. meer.

Eneco
    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u opgenomen over uw klacht rondom de werking van Toon. We betreuren het dat ook de 2 repeaters niet het gewenste resultaat geven en Toon niet naar behoren kan functioneren. Ik bied je graag onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We zijn vandaag telefonisch overeengekomen dat Toon op 20 augustus 2013 wordt verwijderd, zonder extra kosten. Groet,
    Mike, medewerker Eneco
    Nell Broekhuizen
    Eneco heeft snel en adequaat gereageerd. Toon is inmiddels weggehaald en mijn oude thermostaat is teruggeplaatst.
    Nell Broekhuizen
    Nu doet zich echter een nieuw probleem voor. Toen Toon er nog was, had ik heel veel storingen. Zo om de andere dag ging de ketel uit. Toen hiervoor een monteur kwam, beweerde deze dat het niet aan Toon kon liggen. Omdat ik aandrong, de storingen waren immers ontstaan nadat Toon geplaatst was, belde hij met een collega. De collega adviseerde hem iets aan een instelling van de ketel te veranderen. Wat weet ik niet. Nu Toon weg is zijn de storingen terug en valt de ketel steeds weer uit. Oplossing?
    Nell Broekhuizen
    Ook wil ik graag van het 4-jarig contract af dat ik heb genomen in combinatie met Toon.
    Eneco
    Goed dat u dit bij ons aangeeft! Inmiddels hebben we contact gehad met u en komt er a.s. een monteur langs. De monteur van het Installatiebureau zetten de instellingen van de ketel weer terug naar de oude situatie.Groet,
    Mike, medewerker Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?