Klacht Eneco: Tussenstand gegevens in de App

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 424272
Gebruiker
Joop
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit is geen klacht maar een vraag over de app.
Ik vul regelmatig de meterstanden in en uit de verbruiksgegevens blijkt dat in goed bezig ben en dus minder gebruik aan energie dan vorig jaar en de inschatting van het nieuwe jaar. Tot zover is alles duidelijk in het overzicht maar bij het hoofdstuk tussenstand veranderd er de hele maand februari niets. Het bedrag wat ik al terugkrijg veranderd niet in tegenstelling tot vorige maanden. Werkt dit niet meer of wordt e.e.a. nu eens per maand gecorrigeerd ?? Zoals het nu werkt is het niet betrouwbaar.

De oplossing

Graag een reactie.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Joop,
    Jammer dat de App niet aan je verwachtingen voldoet. Om je hier beter mee te helpen vraag ik je vriendelijk om je vraag te stellen via de App. Als je in de App gaat naar "meer" zie je dat je een vraag kan stellen. Dan opent er een chat waar je in gesprek kan met een collega.

    Met vriendelijke groet,

    Lenie
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Joop
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vraag stellen in de App.
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen