Klacht Eneco: Valse voorlichting

Theu

Krijg een mail van eneco dat ik vanaf 1 januari 2019 klant ben bij hun terwijl ik heb aangegeven bij essent te willen blijven

Ongedaan maken

Beste heer, mevrouw Jonkergouw,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u berichtgeving heeft gehad over het aangaan van een contract bij Eneco per 1 januari 2019, terwijl u klant wenst te blijven bij Essent.

Om de situatie uit te zoeken en op zoek te gaan naar een passende oplossing, dien ik te beschikken over uw persoonlijke gegevens. Kunt u hiervoor uw rekeningnummer, postcode en huisnummer vermelden middels een privé-opmerking?

Alvast bedankt.

Hpe plaats ik eenprive opmerkinh
    Hpe plaats ik eenprive opmerkinh
    Beste heer, mevrouw Jonkergouw,

Bedankt voor het doorgeven van uw gegevens.

Ik vind in ons systeem geen particulier contract terug op uw adres. Betreft het toevallig een zakelijk contract?

Alvast bedankt.

Bedankt voor uw reactie.

Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling die betrekking hebben op zakelijke contracten. U kunt hiervoor contact opnemen met onze zakelijke helpdesk. Meer over welke kanalen u hiervoor kan gebruiken vind u op https://www.eneco.nl/zakelijk/zzp-mkb/klantenservice/contact.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

Theu
krijg alleen het verzoek om contact op te nemen met energie transparant met welke ik geen contract heb ook kan men mij geen contract tonen dus van het kastje naar de muur worden gestuurd ik weet niet eens hoe lang ik volgens hun een contract heb ENECO bedankt voor je medewerking je hebt een "klant: waarvan je niet eens weet hore deze binnenkomt en geen contract

Ook een klacht indienen over Eneco?