Klacht Eneco: Valse voorlichting

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 366120
Gebruiker
Theu
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Krijg een mail van eneco dat ik vanaf 1 januari 2019 klant ben bij hun terwijl ik heb aangegeven bij essent te willen blijven

De oplossing

Ongedaan maken

5 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Jonkergouw,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u berichtgeving heeft gehad over het aangaan van een contract bij Eneco per 1 januari 2019, terwijl u klant wenst te blijven bij Essent.

    Om de situatie uit te zoeken en op zoek te gaan naar een passende oplossing, dien ik te beschikken over uw persoonlijke gegevens. Kunt u hiervoor uw rekeningnummer, postcode en huisnummer vermelden middels een privé-opmerking?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Theu
    Datum
    Hpe plaats ik eenprive opmerkinh
  3. Auteur
    Theu
    Datum
    Hpe plaats ik eenprive opmerkinh
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Jonkergouw,

    Bedankt voor het doorgeven van uw gegevens.

    Ik vind in ons systeem geen particulier contract terug op uw adres. Betreft het toevallig een zakelijk contract?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare
  5. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Jonkergouw,

    Bedankt voor uw reactie.

    Via deze weg nemen wij geen klachten in behandeling die betrekking hebben op zakelijke contracten. U kunt hiervoor contact opnemen met onze zakelijke helpdesk. Meer over welke kanalen u hiervoor kan gebruiken vind u op https://www.eneco.nl/zakelijk/zzp-mkb/klantenservice/contact.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theu
Datum
Uiteindelijke oplossing
krijg alleen het verzoek om contact op te nemen met energie transparant met welke ik geen contract heb ook kan men mij geen contract tonen dus van het kastje naar de muur worden gestuurd ik weet niet eens hoe lang ik volgens hun een contract heb ENECO bedankt voor je medewerking je hebt een "klant: waarvan je niet eens weet hore deze binnenkomt en geen contract
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen