Klacht Eneco: Verkeerde meterstanden overgenomen van Dong

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 119363
Gebruiker
rinakant
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Door bovenstaande zijn er zoveel nota's, creditnota's en correcties gemaakt dat niemand het meer snapt. Na meerdere telefoontjes met de heer H. Ahabbi van Eneco zou alles zijn opgelost na het betalen van de definitieve nota van 110,88 euro. Dat hebben wij gedaan.
Helaas ontvangen wij nu toch weer een herinnering voor 89,21 euro, terwijl op nota 569135306 staat dat deze de eerder ontvangen nota vervangt.
In die 89,21 euro zit ook nog eens een boete van 20 euro, terwijl wij allang weer via het digitaal klachtenformulier een klacht hebben ingediend over het onterecht openstaande saldo van 69,21 euro. Omdat Eneco niet of zeer traag reageert op klachten, krijgt de klant een boete van 20 Euro.

De oplossing

Eneco handel deze zaak nu eens definitief af en maak een creditnota van 89,21 euro, zodat het saldo nihil is.

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw Kant-Groenenberg,

    Spijtig dat het niet eerder is opgelost met de kosten die eigenlijk niet berekend zouden worden. Sorry voor het ongemak!
    Gelukkig is het inmiddels opgelost en ontvangt u geen herinneringen of andere betalingen meer van ons.

    Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco
  2. Auteur
    rinakant
    Datum
    Ik heb besloten de 69 euro te betalen om er eindelijk vanaf te zijn, maar ik ben het er nog steeds niet mee eens. Gelukkig nu klant af bij Eneco en nooit meer terug.
  3. Auteur
    rinakant
    Datum
    Zie bovenstaand.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rinakant
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen