Klacht Eneco: Verrekening van mijn jaarnota Nov. 2014

urzy_lin@hotmail.com

Op 12-nov 2014 kreeg ik mijn jaarnota , hierin staat dat ik een bedrag van 457.81 euro terug krijg, vandaag 12-02-2015 kreeg ik een bedrag van 138.60 gestort op mijn rekening , het geen niet klopt, Ik heb op 4-02-2015 via hun webmail ook een klacht ingediend, ik kreeg een automatisch bericht dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren, het geen tot heden ook niet is gebeurd, ik ben ten einderaad .

Graag het gehele bedrag zo snel mogelijk terug, ben sedert Nov. 2014 bezig

Eneco
    Beste heer, mevrouw Duivenvoorde,Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Inmiddels heeft u ook contact gehad met mijn collega en zij heeft u reeds uitleg gegeven. We hebben correct gehandeld en de verrekening mocht plaatsvinden. Hoe vervelend ook voor u, maar het bedrag dat uiteindelijk is uitgekeerd is terecht.Met vriendelijke groet,Martrijn, Eneco
    urzy_lin@hotmail.com
    Graag wil ik zwart op wit zien hoe Eneco is gekomen tot deze berekening. De documenten die ik in mijn bezit heb, laten het tegendeel bewijzen. Op de (nota:539023318)in de terug te ontvangen bedrag: 457,81 is reeds verrekend het maandbedrag van Nov. 2014 54.00 euro. Verder heeft Eneco nota Dec. 2014 , bedrag 54.00 en Jan 2015 bedrag 100.00 euro ook verrekend, Eneco heeft 138.60 naar mij overgemaakt op 12-02-2015, dus ik ontvang nog een bedrag van 165,21.

Ook een klacht indienen over Eneco?