Klacht Eneco: Verrekening van mijn jaarnota Nov. 2014

Klachtnummer
# 97329
Gebruiker
urzy_lin@hotmail.com
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 12-nov 2014 kreeg ik mijn jaarnota , hierin staat dat ik een bedrag van 457.81 euro terug krijg, vandaag 12-02-2015 kreeg ik een bedrag van 138.60 gestort op mijn rekening , het geen niet klopt, Ik heb op 4-02-2015 via hun webmail ook een klacht ingediend, ik kreeg een automatisch bericht dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren, het geen tot heden ook niet is gebeurd, ik ben ten einderaad .

De oplossing

Graag het gehele bedrag zo snel mogelijk terug, ben sedert Nov. 2014 bezig

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Duivenvoorde,Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Inmiddels heeft u ook contact gehad met mijn collega en zij heeft u reeds uitleg gegeven. We hebben correct gehandeld en de verrekening mocht plaatsvinden. Hoe vervelend ook voor u, maar het bedrag dat uiteindelijk is uitgekeerd is terecht.Met vriendelijke groet,Martrijn, Eneco
  2. Auteur
    urzy_lin@hotmail.com
    Datum
    Graag wil ik zwart op wit zien hoe Eneco is gekomen tot deze berekening. De documenten die ik in mijn bezit heb, laten het tegendeel bewijzen. Op de (nota:539023318)in de terug te ontvangen bedrag: 457,81 is reeds verrekend het maandbedrag van Nov. 2014 54.00 euro. Verder heeft Eneco nota Dec. 2014 , bedrag 54.00 en Jan 2015 bedrag 100.00 euro ook verrekend, Eneco heeft 138.60 naar mij overgemaakt op 12-02-2015, dus ik ontvang nog een bedrag van 165,21.

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen