Op 12-nov 2014 kreeg ik mijn jaarnota , hierin staat dat ik een bedrag van 457.81 euro terug krijg, vandaag 12-02-2015 kreeg ik een bedrag van 138.60 gestort op mijn rekening , het geen niet klopt, Ik heb op 4-02-2015 via hun webmail ook een klacht ingediend, ik kreeg een automatisch bericht dat ze binnen 5 werkdagen zouden reageren, het geen tot heden ook niet is gebeurd, ik ben ten einderaad .
De oplossing
Graag het gehele bedrag zo snel mogelijk terug, ben sedert Nov. 2014 bezig
2 reacties
Auteur
Eneco
Datum
Beste heer, mevrouw Duivenvoorde,Hartelijk bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Inmiddels heeft u ook contact gehad met mijn collega en zij heeft u reeds uitleg gegeven. We hebben correct gehandeld en de verrekening mocht plaatsvinden. Hoe vervelend ook voor u, maar het bedrag dat uiteindelijk is uitgekeerd is terecht.Met vriendelijke groet,Martrijn, Eneco
Auteur
urzy_lin@hotmail.com
Datum
Graag wil ik zwart op wit zien hoe Eneco is gekomen tot deze berekening. De documenten die ik in mijn bezit heb, laten het tegendeel bewijzen. Op de (nota:539023318)in de terug te ontvangen bedrag: 457,81 is reeds verrekend het maandbedrag van Nov. 2014 54.00 euro. Verder heeft Eneco nota Dec. 2014 , bedrag 54.00 en Jan 2015 bedrag 100.00 euro ook verrekend, Eneco heeft 138.60 naar mij overgemaakt op 12-02-2015, dus ik ontvang nog een bedrag van 165,21.
Ook een klacht indienen over Eneco?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.