Klacht Eneco: Verwarming defect

E.P.M. Oers-Kerkhof

Klacht speelt sinds februari. Sinds de bijvulling in juni zakt de waterdruk: 0,3 op 16 augustus.
Ik heb de Geschillencommissie ingeschakeld.
Wie gelooft nog in Eneco?????

Zo snel mogelijk

Beste meneer, mevrouw Kerkhof,

Bedankt voor uw bericht. Op het moment is het mij niet volledig duidelijk wat uw klacht inhoudt. Kunt u deze zo volledig mogelijk omschrijven en alvast uw klantnummer vermelden middels een privé-opmerking?

Alvast bedankt.

Denise
    Klantnummer 10814894-3
    Aangetekende brief verzonden op 21 maart 2019 naar Eneco: geen antwoord!!!!
    Consumentenbond ingeschakeld: klachtencompas.
    Probleem: in februari 2019 is tweejaarlijks onderhoud gebeurd. De verwarming/radiatoren op de eerste verdieping reageerde nadien niet op de radiatorthermostaat. Drukvat vervangen en geconstateerd dat klep niet goed functioneerde. Klep is nog steeds niet vervangen en de waterdruk blijft zakken ( 0,3) alhoewel hij door jullie op 21 juni is bijgevuld.
    15 augustus gebeld met Eneco, 13 augustus metRamnotec gaat het uitzoeken.
    Nog steeds geen antwoordt!!!!
    Inmiddels klacht neergelegd bij de Geschillencommissie is 15 augustus aan Eneco medegedeeld aan de telefoon.

Mevrouw Kerkhof
    Beste mevrouw Kerkhof,

Bedankt voor het doorgeven van uw klantnummer. Ik zie inderdaad dat er al eerder contact is geweest over dit onderwerp. Ik vind het heel vervelend om te lezen dat dit dat al langere tijd loopt en er nog geen oplossing is.

Als ik goed begrijp waren er wat problemen met het onderdeel omdat dit op maat gemaakt moest worden. Ik maak uit de eerdere contactmomenten op dat Roamler begin augustus een afspraak met u zou maken om alles op te lossen. Is dit gebeurd? Is Roamler ondertussen bij u geweest?

Bianca
    E.P.M. Oers-Kerkhof
    Ik heb niets gehoord van Eneco of het bedrijf dat namens Eneco de uitvoering doet.

met groet,

B.Kerkhof
    Beste mevrouw Kerkhof,

Omdat u klacht al in behandeling was bij een collega gevraagd nogmaals naar uw klacht te kijken. Op die manier houden we het contact centraal en niet op verschillende plekken.
    Hijzelf is op vakantie, maar er is een vervanger die tijdelijk zijn werkzaamheden overneemt. Zij neemt zo spoedig mogelijk contact met u op om alles verder door te nemen.

Met vriendelijk groet,

Bianca
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?