Klacht Eneco: Voel me opgelicht.

Klachtnummer
# 602697
Gebruiker
Gebruiker1595493624
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Hoi enecco
Jullie laten de klant 149,95 betalen voor het tf signaal .terwijl als ik het rode knopje op het kastje in de meterkast had ingedrukt ik het zelfde effect had gehad. Ik noem dit oplichting en zal alles in het werk stellen om dit ongedaan te maken.de monteur is welgeteld 5 minuten bezig geweest.

Gewenste oplossing

Ten eerste:stop met de mensen op te lichten en zeg gewoon eerlijk dat het indrukken van het rode knopje ook voldoende is om 24/7 warmwater te krijgen.ten tweede wil ik niet betalen want ik voel me zwaar opgelicht.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw, meneer Wielandt,

    Bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan onnodige kosten te hebben gemaakt voor boiler.

    Om inhoudelijk in te gaan op uw bericht hebben we uw klantnummer nodig. Kunt u deze als-nog doorgeven? Stuur ons uw klantnummer via een privé bericht naar ons. We nemen uw vraag dan zo snel mogelijk in behandeling.

    Ik wens u een fijne dag toe.

    Met vriendelijke groet,
    Natalie
    Eneco webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen