Klacht Eneco: Voel Me OPGELICHT

sad Niet opgelost
Pieter

Verbruik elke dag zellfe verbruik woon alleen en elke dag zie ik grote verschille wel van meerdere € een ding is zekker dat hier niks van klopt en op internet zie ik zeer veel van dit
Zou Niet Zo Zijn Dat Ik. Net zo veel gebruik als een gezin douch 6 min
Kook 20min alle stekers er uit van magnatron tot wasmachine die ik 1keer gebruik inde week voel dat ik opgelicht word

Eerlijk Zijn Met Verbruik Niet speelen met de slimme meter
Dit probleem valt niet te verhelpen door medewerkers of zelfs leiding gevende Laats 2dage wegthermo meter op16geen Fornuisgas verbruikt en ja bijna zelfde gebruik zo moet dat niet zijn en het belangrijkste is zo veel mogelijk geld verdienen koste wat het kost zo werkt het met Miljoenen miljard bedrijfen dat weten we allemaal jullie zijn er voor om iedereen zoet te houden sorry dat ik dat zo zeg Maar dit is de realiteit al vast bedankt ik laat het hier bij ken het toch niet veranderen

Beste heer, mevrouw Hash,

Ik heb uw klantgegevens gevonden.

Ik vind het jammer om te lezen dat u het gevoel heeft dat we u oplichten. Dit is uiteraard niet onze bedoeling.

Ik heb het verbruik van uw slimme meters erbij gepakt en zie verder geen bijzonderheden in uw verbruik. Bedoelt u misschien dat uw verbruik in de Eneco app iets anders aangeeft? Wanneer dit het geval is adviseer ik u om de app te verwijderen en op nieuw te installeren.

Hartelijke groet,

Adrie
    Eneco Webcare
    Heb ik gedaan

Ook een klacht indienen over Eneco?