Klacht Eneco: Waar blijft mijn Toon?

Rudolf

Geachte,

Ik ben nu sinds 4 maanden klant bij Eneco. Vanaf het begin positieve onboarding. Bij het klant worden heb ik ook een toon besteld. Helaas heb ik deze tot de dag van vandaag nog niet aan mijn muur hangen. Na veel telefonisch contact met Toon en vele geannuleerde afspraken ben ik nog steeds niet voorzien van mijn Toon. Ik snap dat het met Corona wat lastiger is qua planning, maar dit duurt echt te lang. De klantenservice bij Toon is echt niet van deze tijd. Slecht te verstaan, steeds zelfde verhaaltje en beloftes. Hopelijk gaat een bericht op dit platform eindelijk wat opleveren...

Ik zou eindelijk een afspraak willen hebben met een Toon monteur die niet wordt geannuleerd.

Beste heer, mevrouw,

Welkom bij Eneco. Wat leuk om te lezen dat u gebruik wil maken van Toon. Ik kan het me voorstellen dat u zo snel mogelijk een installatie afspraak wil maken. Graag zoek ik voor u uit wat de reden is dat de installatie nog niet heeft plaats gevonden.

Stuurt u mij via een privé bericht uw klantnummer? Dan zorg ik ervoor dat u zo spoedig mogelijk benaderd wordt voor een afspraak.

Goedemorgen meneer van der Velde,

Bedankt voor het doorgeven van uw klantnummer. Echter heeft u deze wel openbaar geplaatst. Ik raad u aan om deze melding te verwijderen wanneer Toon is geïnstalleerd. Anders blijft het voor iedereen zichtbaar.
    Ik ga contact opnemen met mijn collega's van planning zodat u benaderd wordt voor een installatieafspraak. Ook zal ik doorgeven dat de afspraak niet verzet/ geannuleerd mag worden. Ik verneem graag van u wanneer u gebeld bent.

Emel Cakir
    Beste meneer van der Velde,

Ik heb van mijn collega vernomen dat er contact met u is geweest. Er is ook een afspraak met u gemaakt. Graag verneem ik van u op het moment dat Toon is geïnstalleerd. Voor nu wens ik u een fijn weekend.

Beste meneer van der Velde,

Heel fijn om te lezen dat er een afspraak is ingepland. Ik wens u straks heel veel plezier met Toon.

Met vriendelijke groeten,
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?