Klacht Eneco: wacht op vergoeding

wil

Dakpanelen geplaatst, helaas vergeten de dakpannen terug te leggen. Dus waterschade in mijn 2 slaapkamers en woonkamer. Nog geen excuus gehad van eneco, laat staan een vergoeding voor alle ellende. Heb ook nog een dag voor niks zitten wachten, want ze kwamen niet op de afgesproken dag, moest hiervoor mijn afspraken verzetten. Lekkage ontdekt op zaterdag morgen om half 8...dus niemand te bereiken.
Ik voel mij niet serieus genomen . Wel excuus van woonstad.
Hoop wel dat ik hier nog iets van hoor. Ik ben een vrouw van 71 jaar en wil niet met mij laten sollen.
Heb alles zelf (in paniek) op moeten lossen.

graag een vergoeding...

Eneco
    Geachte mevrouw De Keijne,Vervelend om te vernemen hoe het is gelopen, ook dat er lekkage is ontstaan. Onze excuses voor het ongemak.
    We nemen z.s.m. contact met u op om uw klacht verde te bespreken en om het geheel op te lossen.Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Beste Danielle,
    Wanneer denkt u dat ik gebeld wordt?
    Heb nog steeds niks vernomen . Dus nog geen telefoontje ontvangen van eneco. Graag zou ik een schadevergoeding willen voor al deze ellende. Het is toch niet zo moeilijk om dit te realiseren. BVD
    Eneco
    Geachte mevrouw De Keijne,Ondertussen heeft mijn collega uw klacht in behandeling. Als het goed is, is er telefonisch contact geweest waarin de schadevergoeding besproken is.Met vriendelijke groet,
    Danielle, Eneco
    wil
    Klacht is nog niet afgehandeld. Moet steeds zelf bellen, zou doorgegeven worden, maar vervolgens hoor ik niks. Wacht nog steeds op een telefoontje van eneco, een meneer of mevrouw die er verstand van heeft. De klachtis van 14 november en ik heb tot nu toe nog geen vergoeding gehad voor mijn ellende. (lekkage zonnepanelen) Er is inmiddels wel gewit. Maar graag zou ik nog een schadevergoeding ontvangen . En persoonlijk een telefoontje zou prettig zijn. mvg Mevr de Keijne

Ook een klacht indienen over Eneco?