Klacht Eneco: wachttijd

kellybloemendal

maandag 1 dec heb ik omstreeks half 11 doorgegeven dat ik net een lekkage zit en had zelf al uitgezocht waar het lekte en dat ook doorgegeven aan de telefoon. om half 2 komt er een monteur langs met een leenbus die leeg is en deze monteur niks kan doen. (terwijl ik doorgeef wat er is dus ze weten dat een lege bus weinig zin heeft)inmiddels zat ik vanaf zondag al zonder kachel en warm water. er komt nog een monteur langs met de goede materialen. rond kwart voor 5 nog niemand geweest dus ik nog een keer bellen stond ik niet in het systeem voor Nog een afspraak dus dat zou in de avond worden dat er iemand langs komt. om 2045 uur is er een monteur en die lost het probleem op maar komt nog achter een ander probleem waar vandaag (2dec) in de OCH TEND iemand voor langs komt . ik vanaf 8 uurwachten en om 12 uur nog geen monteur. ik weer bellen en dan zegt een bandje wachttijd 9 min ik heb 25 min gewacht.!!

Ik heb 2 dagen vrij moeten nemen van mijn werk en mijn telefoonkosten zie ik graag vergoed.

Eneco
    Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We betreuren dat het zo is gelopen en u voor niks heeft zitten wachten. Dat u ons vervolgens ook aan de telefoon wordt geconfronteerd met een lange wachttijd, verdient natuurlijk geen schoonheidsprijs. Kunt u hier aangeven of het probleem inmiddels is opgelost?Groet,
    Mike, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?